Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاربران لبنانی در شبکه‎های اجتماعی با استفاده از هشتگ «السید_نصرالله_ثقتنا» (سید حسن نصرالله مورد اعتماد ما است) ضمن حمایت از سخنان اخیر دبیر کل حزب الله لبنان به انتقاد از سیاست‎های دولت سعد حریری پرداختند. تاریخ انتشار: 12:09 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۲۹

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ هفته گذشته و در پی مصوبه دولت لبنان مبنی بر وضع مالیات‌های جدید، مردم لبنان در اعتراض به این مصوبه در خیابان‌های این کشور حضور پیدا کرده و تظاهرات برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تظاهرات ضد دولتی از عصر روز پنجشنبه در بیروت و دیگر شهر‌های لبنان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در پی آغاز این تظاهرات، «سمیر جعجع»، رئیس حزب نیرو‌های لبنانی از وزرای این حزب درخواست کرد تا از کابینه «سعد حریری» کناره گیری کنند.

 

 

روز یکشنبه وزرای دولت لبنان نشست ویژه‌ای را برگزار کرده و طرح اقتصادی جدیدی برای مقابله با بحران در این کشور ارائه دادند.

با وجود ارائه این طرح تظاهرات در شهر‌های لبنان ادامه یافته و اعتصاب سراسری برای روز دوشنبه در سراسر این کشور برنامه‌ریزی شد.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اوضاع این روزهای لبنان

 

«سید حسن نصرالله»، دبیر کل حزب الله لبنان، روز شنبه طی سخنانی در مراسم ویژه اربعیندر شرق لبنان به علل این تظاهرات پرداخت.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان در این سخنرانی ضمن اعلام مخالفت با استعفای دولت این کشور، خطاب به معترضان گفت که "صدای آن‌ها به گوش مسئولین رسیده است."

وی ویژگی مهم تظاهرات اخیر در لبنان را خودجوش و صادقانه بودن آن توصیف کرده و گفت که هیچ سازمانی در شکل‌گیری آن نقض نداشته است.

 

 

 

وی افزود: اگر وقت آن برسد که حزب الله به خیابان بیاید، ما را در خیابان خواهید دید و همه معادلات تغییر خواهد کرد اگر لازم باشد برای مقابله با وضع هزینه‌های جدید به خیابان‌ها بیاییم، می‌آییم و آن وقت تا زمانی که اهدافمان محقق نشود تجمعات را ترک نمی‌کنیم."

سید حسن نصرالله ضمن بیان این مطلب که حزب‌الله در کنار مردم ایستاده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی همه بخش‌های دولت و حکومت باید با یکدیگر همکاری و همبستگی داشته باشند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند و هرکس که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند باید محاکمه شود به ویژه آنان که کشور را به این وضع رسانده‌اند.

اکنون و با گذشت ۴ روز از تظاهرات در لبنان و اعتراضات علیه عملکرد کابینه سعد حریری، موج حمایت‌ها از دبیر کل حزب‌الله لبنان در این کشور افزایش یافته است.

 

 

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این حمایت‌ها پیوسته و اکنون هشتگ «السید_نصرالله_ثقتنا» (سید حسن نصرالله مورد اعتماد ما است) در توییتر ترند شده است.

 

 

 

کاربران توییتر با این هشتگ، حمایت خود را از دبیر کل حزب‌الله لبنان و اطمینان به وی را از طریق این هشتگ ابراز می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حزب الله لبنان تحولات لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان خود را در راه قدس اعلام کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو رزمنده این جنبش به نام های «محمد جمیل الشامی» (أبو زهراء) متولد ١٩٨٢ از اهالی شهرک کفرکلا و «علی أحمد حمادة» ("فلاح)" متولد سال ١٩٧٠ از اهالی شهرک الدویر در راه قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که حزب الله لبنان امروز پنج‌شنبه حملات خود را به پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی ادامه داد و دو پایگاه «المالکیه» و «المرج» ارتش اشغالگر را موشک‌باران کرد.

حزب الله لبنان بامداد امروز به وقت محلی هم پایگاه «المطله» رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داد و تلفات و خسارت قطعی به نظامیان دشمن وارد کرد.

کد خبر 6081993

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸