Web Analytics Made Easy - Statcounter

تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند" به کارگردانی منصور قربانی با موضوع مذهبی عاشقانه در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،کارگردان تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند"،اظهار داشت: این تئاتر روایتی عاشقانه  از مرد جوانی است که عاشق دختری می شود و خانواده دختر برای مهریه او مواردی را تعیین می کنند و مرد جوان برای به دست آوردنش باید به اولین جنگ پیش رو برود و آن جنگ واقعه کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور قربانی افزود: وقتی این مرد جوان با حوادث کربلا مواجه می شود از عشق زمینی اش دست می‌کشد و به عشق امام حسین (ع) می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه این تئاتر برای اولین بار اجرا می شود، اظهار کرد: تئاتر "اسب هایی که در خواب هایم می دوند" تلفیقی از هنر نمایش، سرود، همخوانی ، تعزیه و نتیجه تلاش 20 بازیگر است.

این کارگردان ادامه داد: این تئاتر به نویسندگی محمدرضا آریانفر و سرپرستی رئوف ابرقویی نژاد، از 25 تا 29 مهرماه در هنرسرای خورشید ، از 30 مهرماه تا 3 آبان ماه در کانون امام خمینی (ره) و از 4 تا 7 آبان ماه در سالن کوثر از ساعت 19 اجرا می شود.

قربانی افزود: این تئاتر از سوی دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری گروه هنری بهشت آیین و دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در حال اجرا است. علاقه مندان برای تهیه بلیط و تماشای این تئاتر می توانند به سایت navayemehr.ir  مراجعه کنند.

 

 

بیشتر بخوانید: ویژه برنامه های دفاع مقدس در باغ غدیر / روایت جنگ به زبان نقالی لغو مراسم شبیه خوانی در آمفی تئاتر ائل گلی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر جنگ شهرداری کربلا مهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است