Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:26:46 GMT

جذب بیش از ۲ هزار معلم حق التدریس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۷۰۲

جذب بیش از ۲ هزار معلم حق التدریس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی رفیعی دهکردی صبح امروز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: ما در حالی وارد سال تحصیلی جدید شدیم که آموزش و پرورش استان خوزستان با شرایط خاصی روبرو بود.

وی افزود: اداره شدن آموزش و پرورش استان با عنوان سرپرستی و کمبود نیروی انسانی دو چالش پیش رو بود که با کمک همکاران و مسئولین استانی این مشکلات نیز مرتفع شد و امسال به نسبت دارای شرایط آرامتری سال تحصیلی جدید آغازکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان  با عنوان اینکه تا ۲۲ شهریور ۹۸ درصد از نیروهای ما ساماندهی شد، بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموز، هشت هزار نیروی حق التدریس و ۵۷ هزار نیروی رسمی ساماندهی شدند.

رفیعی بیان کرد: امسال حدود دو هزار و ۱۱۳ نیرویی که در نهضت سواد آموزی و مهد های کودک دولتی فعالیت داشتند، به عنوان نیروهای حق التدریسی جذب شدند.

وی تصریح کرد: جذب این نیروها موجب شد تا برخی نقاط بیش از نیاز نیرو داشته باشیم که این افراد در شهرستان های مختلف تقشیم شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: همچنین امسال به هزار و ۹۵۰ پرونده بازنشستگان و پنج هزار و ۱۱۱ نیروی منتقاضی انتقالی رسیدگی شد.

رفیعی در خصوص وجود دکل های مخابرات در برخی مدارس عنوان کرد: این دکل ها تا کنون کاری برای جا به جای آنها صورت نگرفته و ما اجازه دریافت اجاره بها نداریم که درخواست می شود تا زمانی که این دکل ها در مراکز آموزشی است شورا اجازه دریافت اجاره بها را به ما بدهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان استان خوزستان بازنشستگان مخابرات آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال