Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:12:44 GMT

پنالتی‌ که فقط حسرتش برای ابراهیمی ماند (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۸۸۵۶

محمد ابراهیمی در جریان دیدار پارس جنوبی و نفت آبادان بهترین موقعیت تیمش برای رسیدن به برد را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم پارس جنوبی جم روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و نمایش نسبتا خوبی در طول 90 دقیقه داشت. شاگردان فراز کمالوند در این مسابقه مالک تمام عیار توپ و میدان بودند و موقعیت های زیادی به دست آوردند که با بدشانسی این توپ‌ها از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهترین فرصت گلزنی برای پارس جنوبی اما در اواخر نیمه اول رخ داد که محمد ابراهیمی ضربه پنالتی تیمش را خراب کرد. در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت را داور پنالتی تشخیص داد و ابراهیمی باتجربه پشت توپ قرار گرفت. او در حالی که می خواست با شوتی محکم دروازه را باز کند،‌ توپش به تیر افقی دروازه خورد و راهی به تور پیدا نکرد.


از دست دادن این ضربه پنالتی جز افسوس و حسرت چیزی برای پارسی‌ها و محمد ابراهیمی نداشت. مهاجم باتجربه پارسی‌ها بعد از بازی نیز دل و دماغ رفتن به رختکن را نداشت و بابت این فرصت از دست رفته حسابی ناراحت بود.


عکس‌ها: مصطفی هاشمی

 

 

 

پارس جنوبی جم محمد ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد