Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته فهمیده در نشست ستاد هماهنگی برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی البرز که روز دوشنبه در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهارداشت: یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان تشکیل می دهد.
وی از شوراهای دانش آموزی به عنوان  مشق دموکراسی، احترام به نظر دیگران و تحمل نظر مخالف در محیطی آرام و دوستانه یاد کرد و افزود: تقویت شوراهای دانش آموزی یکی از برنامه های مهم کشور در حوزه آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و ژرورش البرز  یادآور شد: شوراهای دانش آموزی در تمرین  مسئولیت پذیری، هم زیستی مسالمت آمیز ، اعتماد به نفس، صبر،فرهنگ نقادی و نقد مودبانه تاثیرگذار هستند. 


فهمیده بیان داشت: همه مراحل انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس توسط دانش آموزان  انجام می شود و مدیران و مربیان مدارس برچگونگی روند اجرای آن بر اساس قوانین و ضوابط مربوطه نظارت می کنند.
وی ادامه داد: در این انتخابات ، دانش آموزان در مدارس اقدام به معرفی خود و برنامه هایشان برای آگاهی بخشی به سایر دانش آموزان مدرسه با هدف انتخاب آگاهانه در تصمیم گیری ها و مشارکت فعال در برنامه ها می کنند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش البرزنیز در این نشست گفت:  انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس این استان با رویکرد مشارکت پذیری و تقویت اعتماد به نفس در دانش آموزان برگزار می شود.
جواد محمدی خاطرنشان کرد: امسال این انتخابات در البرز به صورت الکترونیکی و تعرفه ای خواهد بود.
وی با بیان اینکه شیوه نامه برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی به مدارس ابلاغ شده است، یادآورشد: این انتخابات در ساعت ۹ صبح  روز چهارشنبه هفته جاری در همه مدارس آغاز می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

46

کد خبر 1312813

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سوریه لیگ برتر نوزدهم ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان