Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به ویزیت‎های صورت گرفته، بیماری خاص و جدی در بین زائران گزارش نشده است. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به شدت موج بازگشت زائران اربعین از مرز خسروی اظهار داشت: تمام موارد بهداشتی در ورودی مرز خسروی انجام می‎شود و در صورت مشاهده سرماخوردگی، تب و بیماری اسهالی شناسایی و با نمونه‎برداری و آزمایش فرد مربوطه تحت درمان خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پزشک، ماما، دارو، آزمایشگاه بسیار مجهز و نیروهای بهداشت محیط در پایانه خسروی مستقر هستند عنوان کرد: تمام خدمات‎رسانی‎ها به نحو احسنت در حال انجام است و این خدمات‌دهی تا پایان آخرین زائر از مرز خسروی انجام می‎شود.

اربعین 98| فعالیت سامانه سماح متوقف شدآمار و ارقام حیرت‌انگیز از مراسم پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع)اخبار اربعین 98 | 97 درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند؛ تخلیه 80 درصدی پارکینگ‌های مهران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمار خاص و جدی در زائران برگشتی از مرز خروی مشاهده نشده است خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علائمی همچون اسهال، تب و موارد دیگر به منظور پیشگیری زائر به بیماری وبا نمونه‎برداری‎های لازم انجام می‎شود و تاکنون بیماری جدی در بین زائران مشاهده نشده است.

شکیبا با اشاره به موج بازگشت زائران، روزانه 400 مفر تحت درمان قرار می‎گیرند عنوان کرد: در حوزه بهداشت محیط نیز، کنترل آب، نظارت بر پخت غذا و وضعیت سرویس‎های بهداشتی در پایانه مرز خسروی مورد بررسی قرار می‎گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان این مرکز بهداشت به صورت شبانه روزی از ابتدای پیاده‌روی اربعین تا آخرین دقایق در مرز‌ خسروی حضور دارند و بسیار هم سخت‌گیرانه عمل می‌کنند زیرا که سلامت مردم برای ما در اولویت است.

شکیبا تصریح کرد: در صورت مشاهده درد شکم، اسهال و استفراغ، سرگیجه و مواردی از این قبیل به سرعت به آن رسیدگی می‌کنیم و نمونه‎برداری‌های لازم انجام می‌شود تا ویروسی یا میکروبی بودن یا نبودن بیماری مشخص شود.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به اصلاح قانون چک، گفت: در گام جدید قانون چک، تا شهریور سال جاری رسیدگی به چک‌های برگشتی با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره اصلاح قانون چک، گفت: اصلاح قانون چک در چند مرحله اجرایی خواهد شد که یکی از این گام‌ها رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 250 هزار چک بر اساس قانون جدید برگشت داده می‌شود، گفت: از این میزان چک‌های برگشتی، 90 درصد برگشتی‌های مسلم است که نیازی به تشکیل پرونده و سپری کردن رویه قضایی ندارد، لذا برای صدور حکم می‌توان از تکنولوژی روز یعنی هوش مصنوعی بهره برد.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با اشاره به مزایای رسیدگی به چک‌های برگشتی با استفاده از هوش مصنوعی، گفت: با این روش سرعت رسیدگی به چک برگشتی در کوتاه‌ترین زمان و هزینه انجام و همچنین با این شیوه کمبود نیروی قضایی را تا حدی جبران و مشکلات نیروی انسانی و امکانات زیر ساختی در قوه قضاییه حل می‌شود.

ابوترابی درباره فرایند و اقدامات انجام شده برای استفاده از هوش مصنوعی جهت رسیدگی به چک‌های برگشتی بر اساس اصلاح قانون چک، بیان کرد: در این زمینه جلسات هماهنگی با حضور مسئولان دستگاه قضا، برگزار شده و با ایجاد زیرساخت‌ها تا شهریورماه سال جاری این رویه ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس با یادآوری اینکه در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده که به 30 درصد پرونده‌های قضایی بر اساس هوش مصنوعی رسیدگی شود، تاکید کرد: می‌توان با استفاده از این تکنولوژی به بسیاری از پرونده‌های غیر پیچیده قضایی رسیدگی کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو