Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی اعلام اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز ، ایجاد مزاحمت می نماید، موضوع از سوی مسئولین استان در مراجع قضائی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

وی افزود : متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در ماموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت : با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام م.ب توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را در سابقه خود داشته و متواری می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از تلاش های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی متهم برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

سرهنگ بهدانی فرد اظهار داشت : فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می شود.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت : مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیط های ناآرام خانه و خانواده و همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای ماموریت های سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4752116

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی هرمزگان پلیس 110 مزاحمت پیامکی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شیراز سانحه تصادف شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد:  با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

 

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آبگرفتگی معابر گزارش شده است؛ لذا پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

 

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب