Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کمیته امداد استان کرمان پس از تأمین نیاز‌های اولیه ساکنان روستای محروم بنگرو از توابع شهرستان قلعه گنج و اصلاح کپر‌های اهالی این روستا، با فراهم کردن زمینه اجرای طرح راهبری شغلی (مرغ تخم‌گذار) توسط راهبر شغلی زمینه اشتغال خانوار‌های ساکن در این روستا را نیز فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عماد کمالی، با ۲۸ سال سن کارآفرین موفقی است که با اجرای طرح نظام راهبری شغلی توانسته زمینه اشتغال ۲۳ خانوار در روستای محروم بنگرو از توابع قلعه گنج را فراهم کند.

این کارآفرین موفق گفت: در مرحله نخست با راه‌اندازی ۲۳ واحد مرغداری و توزیع ۱۵۰۰ قطعه مرغ تخم‌گذاری بین اهالی روستای بنگرو توانسته زمینه اشتغال خانوار‌های ساکن در این روستا را فراهم کند.

او ادامه داد: با اجرای طرح راهبری شغلی مرغ تخم‌گذار در حال حاضر هر خانوار ماهیانه از محل فروش مرغ و تخم‌مرغ بیش از ۱۸۰ هزار تومان درآمد کسب می‌کند.

این کارآفرین موفق افزود: به دنبال توسعه طرح با انجام کار جوجه‌کشی و تکثیر مرغ تخم‌گذار در منطقه محروم بنگرو هستیم.

کمالی گفت: تمام اقدامات و حمایت‌های مالی این طرح به‌صورت بلاعوض و با هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی توسط کمیته امداد استان کرمان انجام‌شده است.

کمیته امداد با اجرای طرح نظام راهبری شغلی با بهره‌مندی از کارآفرینان حرفه‌ای باهدف مشارکت در برنامه اشتغال امداد، فرصت‌های شغلی برای محرومان ایجاد خواهد کرده و کارآفرینان با راهبری، کمک و هدایت مددجویان راه‌های کسب درآمد را به آن‌ها آموزش خواهند داد تا بتوانند به‌صورت مستقل دارای شغل شده و کسب درآمد کنند.

۲۳ خانوار با جمعیت ۷۸ نفر در روستای محروم بنگرو با ضریب محرومیت ۹ ساکن هستند

انتهای پیام/س

فراهم کردن زمینه اجرای طرح راهبری شغلی در بنگرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

در دومین روز از برگزاری این همایش، چنگیز رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و اسکندری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

 باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز درباره " علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان و یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و .. به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچین به تشریح چالش های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه های مختلف می توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه های دومین روز همایش ملی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است