Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کهریزک تاکید کرد: تمامی مصوبات پیاده روی کاری محله کریم آباد و تبائین پیگیری و اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک ضمن تاکید بر پیگیری و اجرایی شدن  تمامی مصوبات پیاده روی کاری به محله کریم آباد و تبائین  اظهار کرد:در راستای رسیدگی سریع به مشکلات اهالی محلات، طرح پیاده روی کاری مدیران شهرداری در محلات شهر کهریزک آغاز شده  و هفته گذشته در دیدار چهره به چهره با اهالی محلات تبایین و کریم اباد، مشکلات و مطالباتی از سوی اهالی این محلات مطرح شد و  رسیدگی و اجرایی شدن   این درخواست ها پس از کارشناسی مدیران حوزه های مختلف شهرداری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت زاده گفت:  توسعه بوستان محله ای آتش نشان تبائین، نصب وسایل بازی در بوستان محله ای کریم آباد، جمع آوری نخاله های واقع در معابر حاشیه ای، رنگ آمیزی دیوار ها و...  در صدر مطالبات شهروندان این مناطق قرار دارد و پس از یک هفته و بازدید مجدد از این محلات، اکثر این موضوعات مطرح شده مورد رسیدگی قرار گرفت و سایر  خواسته های شهروندان این مناطق با اولویت در حال پیگیری و عملیاتی شدن است.

 

بیشتر بخوانید: ورزشکاران ما شرایط خاص مملکت را درک کنند/ برنامه تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی به‌زودی برگزار می‌شود دلایل کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری بررسی می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پیاده روی رنگ آمیزی کارشناسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز در فاصله ٢۴ ساعت تا دیدار برابر ترکمنستان، در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد به تمرین پرداختند.

این تمرین از ساعت ١٩ به وقت محلی آغاز شد.

در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین خبرنگاران و عکاسان ترکمنستانی حضور داشتند و با کنجکاوی و دقت تمرین تیم ایران را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا پوشش خبری می‌دادند.

حضور سردار آزمون در تمرین و پیاده‌روی این بازیکن در کنار علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی نیز برای رسانه‌های ترکمنستانی جالب توجه بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال ترکمنستان نیز در ورزشگاه عشق‌آباد حضور داشت و برای دقایقی در کنار مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ایران به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ساعت کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • به وقت افطار در محله‌ی گلچینان یزد
  • نذری نان؛ رسم زیبایی که هنوز در محلات قدیمی ادامه دارد
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی
  • تاکید استاندار گلستان برای ساخت تله‌کابین علی‌آبادکتول تا پایان فروردین