Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی muslimlifestyleexpo، چهارمین دوره این نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، در روزهای 27 تا 29 اکتبر (5 تا 7 آبان) در شهر منچستر برگزار می‌شود.
«رئوف میرزا» یکی از پایه‌گذاران این رویداد می‌گوید: نمایشگاه ما همگام با پیشرفت‌های کسب و کارهای مربوط به سبک زندگی، از مردم برای بازدید مجموعه‌ای بزرگ از محصولات و خدمات نوآورانه برندهای برتر و مشهور استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که به نمایشگاه ما جذابیت می‌دهد، ترکیب شرکت‌های حاضر، نمایش لباس‌های اسلامی مد روز، سمینارها، آشپزی زنده و ارائه تفریحات خانوادگی است.  
در این نمایشگاه، 120 شرکت از 15 کشور مختلف از جمله کانادا، مالزی، فرانسه و پاکستان حضور دارند. نخستین دوره این نمایشگاه در سال 2015 برگزار شد که استقبال خوب بازدیدکنندگان را به همراه داشت.
«طاهر میرزا» مدیر و یکی از بنیانگذاران این نمایشگاه می‌گوید: در سال 2015 می‌خواستیم مفهوم سبک زندگی اسلامی را جا بیندازیم. اکنون مفتخریم که از زمان آغاز این نمایشگاه تا کنون 50 هزار بازدید‌کننده داشته‌ایم و 450 شرکت فعال در زمینه سبک زندگی در نمایشگاه ما حضور یافته‌اند.
این نمایشگاه تا کنون برنده جوایز معتبری شامل جایزه بهترین رویداد سال 2018 انگلیس شده و امسال نیز به فینال مسابقه جایزه رسانه‌های آسیا 2019  در بخش بهترین رویداد زنده راه یافته است.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا نمایشگاه منچستر انگلیس سبک زندگی اسلامی لباس اسلامی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید