Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس فراخوان اولیه جایزه پژوهش سینمایی پژوهشگران می‌توانستند آثارشان را تا ۳۰ مهر ماه به دبیرخانه جایزه تحویل دهند که به دنبال درخواست پژوهشگران برای فراهم آمدن فرصت بیشتر برای ارسال آثارشان، مدت ارسال آثار تا پانزدهم آبان ماه ۱۳۹۸ تمدید شد. تاریخ انتشار: 12:49 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۹۷

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران تا کنون با حجم خوبی از آثار مواجه شده ایم که از تنوع مناسب در مقالات، پایان‌نامه‌ها، طرح‌های پژوهشی و پژوهش‌های بصری برخوردار است؛ لذا با توجه به درخواست پژوهشگران دیگر برای ایجاد فرصتی جهت ارسال آثار و همچنین با توجه به اینکه در هفته پیش رو تعداد تعطیلات زیاد است، با تصمیم دبیر سومین دوره جایزه پژوهش مهلت ارسال تا ۱۵ آبان درنظر گرفته شده تا هم پژوهشگران بیشتری فرصت ارسال داشته باشند و هم دبیرخانه جهت انجام امور اداری زمان لازم را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ مطابق فراخوان اعلان شده مقالات، پایان‌نامه‌ها، طرح‌های پژوهشی و پژوهش‌های بصری تدوین شده درباره سینمای ایران که در فاصله زمانی اول مهر ماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریور ۱۳۹۸ منتشر شده باشند، امکان شرکت در این رویداد علمی-سینمایی را دارند.

سومین جایزه پژوهش سال سینمای ایران به دبیری خانم دکتر اعظم راودراد نیمه دوم آذر ماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سینمایی سمعی بصری وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگا ایسکانیوز، با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه 29 فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227449 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی