Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال از مجموع ۴۷ طرح پیشنهادی استان، ۱۷ مورد ان در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی تعریف و بخش عمده‌ای از اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن‌ها از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سال گذشته نیز ۳۴ طرح مهم و حیاتی این استان جزء طرح‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شدند که بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن‌ها به استان ابلاغ شد.

نوروزی در ادامه گفت: از این تعداد، چهار پروژه تکمیل ایستگاه پمپاژ باباکلان، تکمیل سد خاکی ایلی‌آباد بهمئی، تکمیل سد خاکی کوهبرد کهگیلویه و توسعه پرورش ماهیان سردابی به میزان ۴۰۰ تن در حوزه جهاد کشاورزی است.

او  احداث کیلومتر صفر تا ۱۲ کمربندی یاسوج در باند دوم بابامیدان - یاسوج - سمیرم، دوراهی تنگاری به سمیرم، کیلومتر پنج تا ۱۶.۵ محور یاسوج - سی‌سخت  و بهسازی و احداث کیلومتر صفر تا ۱۲ پروژه تعریض محور گچساران - بی‌بی‌حکیمه- رگ‌سفید اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان باید اجرا شود.

نوروزی توضیح داد: سه پروژه اقتصاد مقاومتی  پتروشیمی گچساران، تولید لوله‌های بدون درز وطرح آب معدنی نیز از سوی اداره‌کل صنعت و معدن استان باید اجرا شود.

او کشت و توسعه گیاهان دارویی در سطح سه هزارو ۲۵۶ هکتار را یکی دیگر از طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تاکنون ۱۸ درصد از این طرح اجرا شده است.

نوروزی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب شهر‌های دهدشت، دوگنبدان، مادوان و یاسوج را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی باید ۲۲ کیلومتر از شبکه توزیع آب این شهر‌ها تعویض و نوسازی شود.

او اضافه کرد: اجرای خط انتقال برق شهرک صنعتی گچساران و خط انتقال گاز ناحیه صنعتی دلی بجک نیز از دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی است که باید از سوی شرکت گاز استان انجام شود.

انتهای پیام/پ

۱۷ طرح  اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه وبویراحمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان