Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با مثبت ارزیابی کردن نتایج ماموریت اربعین امسال، گفت: این ماموریت به رغم سختی‌ها دستاواد‌های ارزشمندی برای پلیس راهور به دنبال داشت. تاریخ انتشار: 12:53 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۸۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" با بیان اینکه در این ماموریت تجارب جدید و ارزشمندی کسب کردیم، اظهار داشت:یکبار دیگر قابلیت ها، ظرفیت‌ها و توانمندی هایمان در مقیاس بالاتر محک خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به رغم افزایش ۷۰ درصدی جمعیت زوار نسبت به سال گذشته، هیچ مشکلی در زمینه مدیریت و کنترل ترافیک نداشیم.

کهزادی بیان داشت: تجربه افزایش ۳ برابری تردد‌ها نسبت به سال گذشته نشان داد درصورت فراهم بودن سایر شرایط و زیرساخت‌ها می‌توانیم تردد‌های بیشتری را در سال‌های آینده مدیریت کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عرصه ترافیک موفق‌ترین حوزه ماموریتی در ماموریت اربعین امسال بود، تصریح کرد: بخشی از این موفقیت به واسطه همکاری و همراهی خوب زائران با پلیس بوده است.

رئیس پلیس راهوراستان عنوان داشت: ماموریت اربعین همواره سنگین‌ترین ماموریت ترافیکی فرا استانی و فرابخشی پلیس راهور استان که موفقیت آن منوط به برنامه ریزی هدفمند و تلاش دیگر سازمان‌های مسئول است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایلام کرمانشاه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در ماه گذشته ۶۵ مورد ماموریت توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد اظهار کرد: طی فروردین سال‌جاری آتش‌نشانان به ۶۵ مأموریت، شامل ۲۰ مورد اطفا حریق و ۴۵ مورد امداد و نجات اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: طی ماه گذشته، کل پرسنل عملیاتی مستقر در پنج ایستگاه در این حوادث به شهروندان شهرکرد خدمات‌رسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، اضافه کرد: در این حوادث دو مورد فوتی و ۱۸ مورد مصدوم ثبت شده است.

کد خبر 746496

دیگر خبرها

  • انتقاد از سیاست‌های تحمیلی شرکت کنترل ترافیک تهران
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • آغاز نوسازی و بهینه سازی کنترلر چراغ های راهنمایی شهر تهران
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد