Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@04:11:01 GMT

تصادف زنجیره ای مرگبار در محور اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۳۵۲

تصادف زنجیره ای مرگبار در محور اصفهان

تصادف ۴ دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر در محور "نجف آباد-اصفهان" منجر به مرگ یک تن و مجروح شدن 3نفر دیگر شد.

 سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام یک مورد تصادف زنجیره ای در محور "نجف آباد-اصفهان" بلافاصله گشت پلیس راه "نجف آباد" به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری سمند، یک پراید، یک پیکان و یک تراکتور با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه راننده سمند در دم فوت و ۳ سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راه اصفهان در پایان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد چشمگیری از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می کند که امید است رانندگان محترم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی پیشگیری کنند./ پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بود با سمند دیگر از سمت مقابل در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • سه محور فرعی جنوب استان مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته