Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی محمد زورآوند معاون هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی که از روز گذشته (۲۸ مهر) وارد استان شده، گفت : این سامانه نسبت به آنچه که در گذشته پیش‌بینی کرده بودیم تا حدودی تقویت شده و ممکن است در برخی نقاط بارش‌های نقطه‌ای قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : نمونه این بارش‌ها را روز گذشته در ماهیدشت با ۲۴ میلی‌متر بارش و همچنین در روانسر با حدود ۱۵ میلی‌متر بارندگی شاهد بودیم.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم بارش‌های تدریجی طی روز‌های آتی هم یاد کرد و افزود: این بارش‌ها تا اواخر روز شنبه و حتی یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

زورآوند با بیان اینکه این سامانه دو موج بارشی خواهد داشت، گفت: موج اول را از بعدازظهر فردا و روز چهارشنبه خواهیم داشت که عمدتا نیمه شمالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او گفت: موج دوم که شدت بیشتری دارد در روز‌های جمعه و شنبه تقریبا تمامی نواحی استان را پوشش می‌دهد و بارش موثر را برای همه نقاط استان به همراه خواهد داشت.

 معاون هواشناسی استان کرمانشاه،گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد پیک بارشی موج دوم قوی‌تر از موج اول باشد.

زورآوند از احتمال وقوع آبگرفتگی معابر خصوصا در موج دوم بارش خبر داد و گفت: به دلیل آنکه هنوز نفوذپذیری خاک افزایش نیافته احتمال ایجاد رواناب‌های سطحی در اکثر نواحی استان وجود دارد.

او درباره وضعیت دمایی این سامانه بارشی گفت: کاهش محسوسی که برای این موج پیش‌بینی شده بود تا حدودی تعدیل شده و احتمالا کاهشی بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد را تا پایان فعالیت این سامانه بارشی خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

آبگرفتگی معابر در برخی نقاط

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران

دریافت 82 MB کد خبر 6080058

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • رگبار باران در ۱۷ استان/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • رگبار باران در ۱۷ استان؛ احتمال آبگرفتگی معابر
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها
  • ثبت توفان با سرعت ۱۰۸ کیلومتر تا بارش‌ها طی هشدار هواشناسی سمنان
  • هشدار جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی