Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: آزمون عملی استخدامی مشاغل آتش نشانی در استان گلستان در روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، طیبه خلیلی اظهار کرد: آزمون کتبی استخدامی مشاغل آتش نشانی در گلستان با شرکت ۲۶۶۱ داوطلب در تاریخ ۱۸ مرداد ماه امسال برگزار و در هر شغل سه برابر ظرفیت برای آزمون عملی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعد صحت مدارک این داوطلبان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت برای بررسی مدارک معرفی شدند، ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه شنبه ۳۰ مهرماه به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گرگان به نشانی گرگان، خیابان ولیعصر(عج)، عدالت ۲۹ مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: معرفی شدگان برای آزمون عملی که مدارک آنها مورد تأیید قرار گرفته، ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه با همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه) جهت گذراندن کلاس توجیهی به سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری گرگان واقع در سایت اداری استان گلستان مراجعه کنند.

وی گفت: بعد از آزمون عملی، ۶۰ نفر در مشاغل آتش‌نشانی در شهرداری های سطح استان جذب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آزمون هاي استخدامي آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی شهرداری گرگان استانداری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد

براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • پیشتازی ۲۶ درصدی داوطلبان زن در نوبت اول کنکور
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور