Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه دمای هوا تا پایان هفته تغییر نامحسوسی خواهد داشت گفت: از فردا بر شدت بارشها در استان زنجان افروده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا سرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای استان زنجان در 24 ساعت آینده اظهار کرد: فردا به میزان شدت بارشهای در استان زنجان افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: دما هوا روز گذشته با کاهش محسوسی همراه شد و پیش بینی شده دمای هوا تا پایان هفته به در وضعیت خواهد بود و در چند روز آینده تغییراتی در دما نخواهیم داشت.

وی ابراز کرد: تا پایان هفته هوای استان زنجان ابری پیش‌بینی شده و به دلیل پوشش ابری دمای هوا افت چندانی نخواهد داشت و کشاورزی نگران سرما زدگی در این نباشند.

صرفی بیان کرد: هوای استان زنجان در حال حاضر آسمانی ابری و در برخی مناطق مه آلود است و امروز شاهد بارش باران به صورت پراکنده در برخی از مناطق خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: امروز میزان بارشها در برخی نقاط استان زنجان کم شده و از فردا مجددا بارشها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و کاهش دما در تهران از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۲ اردیبهشت) آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا ابری و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴  و حداکثر دمای ۲۶  درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • تهران تا فردا بارانی است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا