Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا سیامک، اما من افت نکرده‌ام. تاریخ انتشار: 13:14 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۵۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های گذشته نتوانسته انتظارات را برآورده کند تا جایی که کالدرون در نهایت تصمیم گرفت از سیامک نعمتی به جای او در پست دفاع راست استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری، اما در بازی برابر پیکان و در نبود نعمتی محروم یکبار دیگر در ترکیب قرار گرفت.

مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط خود و تیمش صحبت‌های جالبی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*برد سختی را مقابل پیکان به دست آوردید. بازی چطور بود؟

بعد از تعطیلی چند روزه لیگ نتیجه این بازی برای ما مهم بود که خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم. البته به نظرم در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما نشد.

*این روز‌ها از سبک بازی تیم انتقادات زیادی می‌شود. انتقادات را قبول داری؟

دلیل انتقادات را نمی‌فهمم. ما خیلی خوب در زمین بازی می‌کنیم و در همین بازی، تیم پیکان تنها یک موقعیت داشت که آن هم به نظر من داور به اشتباه خطا گرفت و آنها اصلا نتوانستند ما را در دفاع اذیت کنند.

*پرسپولیس در خط حمله با مشکل گلزنی روبرو است. چطور قرار است این مشکل را حل کنید؟ 

ما مهاجمان خوبی داریم و همه کمک می‌کنیم که بتوانیم به گل برسیم. به نظرم ما با بدشانسی روبرو هستیم و توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. در دیدار با پیکان هم می‌توانستیم با ۳ یا ۴ گل برنده بازی باشیم ولی اسیر بدشانسی شدیم. 

*پرسپولیس می‌تواند این فصل هم قهرمان شود؟

قطعا ما این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم و با توجه به اینکه تیم‌های مدعی دیگر هنوز بازی‌های سخت خود را انجام نداده‌اند ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا خیلی زود به صدر جدول برسیم.

*به نظر می‌رسد عدم حضور هواداران کمی فشار را از روی تیم برداشت تا بتوانید راحت‌تر بازی کنید. واقعا این طور بود؟

اتفاقا بر عکس! به نظرم جای خالی تماشاگران خیلی احساس می‌شد. قشنگی فوتبال به با هم بودن است. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

*بعضی‌ها اعتقاد دارند که تو دچار افت شده‌ای و به همین دلیل کالدرون از سیامک نعمتی به جای تو استفاده می‌کند.

فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا سیامک، اما من افت نکرده‌ام و اصلا این موضوع را قبول ندارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی شیری پرسپولیس میزان سیامک نعمتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران شرایط کاملا متفاوتی را به نسبت بازی رفت با ترکمنستان که هفته پیش در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تجربه کرد.

در بازی قبلی حسین کنعانی مقابل ترکمنستان دبل کرد تا طی چند روز برای پرسپولیس و تیم ملی در یک بازی دو گل زده باشد.

مدافع آخر تیم ملی در این مسابقه نیز نقش مهمی ایفا کرد. زمانی که چمن مصنوعی بی‌کیفیت کپه داغ راه کارهای تاکتیکی را بسته بود، آگاهی محیطی بالای کنعانی در خط دفاعی و پاس بلند مستقیم او به نزدیکی محوطه برای طارمی، منجر به تک گل ایران شد. روی پاس کنعانی، طارمی با ضربه سر پاس گل داد و قایدی کار را تمام کرد.

ویدئو: 328366

حسین کنعانی در این بازی همچنین می‌توانست باز هم گل بزند و روی ارسال رامین رضاییان در نیمه دوم ضربه سر زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

کنعانی این روزها در تیم ملی و پرسپولیس می‌درخشد و به نظر می‌رسد اگر درگیر حواشی نباشد می‌تواند در هر بازی موثر نشان دهد.

دیگر خبرها

  • کشف میدان‌های مغناطیسی در کهکشان راه شیری
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • انتقادات نسبت به ایمنی هواپیماهای بوئینگ