Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@22:53:04 GMT

ماجرای قصد خروج از کشور شبنم نعمت زاده

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۷۶۸

ماجرای قصد خروج از کشور شبنم نعمت زاده

قاضی مسعودی‌مقام خطاب به شبنم نعمت‌زاده گفت: به آشنایانتان بگویید زیاد نامه‌نگاری نکنند. شما در مرحله دادسرا دو ماه بعد از بازداشت آزاد شدید و چون قصد خروج از کشور دارید برایتان قرار بازداشت صادر شد.

به گزارش مشرق، در ادامه چهارمین جلسه محاکمه شبنم نعمت‌زاده قاضی مسعودی مقام رئیس شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی خطاب به نعمت‌زاده ردیف اول پرونده گفت: روز چهارشنبه آخرین جلسه دادگاه خواهد بود و آخرین دفاعیات را از لشگری‌پور متهم دیگر پرونده اخذ می‌کنیم و ما نمی‌توانیم به شما زمان بدهیم تا مطالبات شرکتهای طلبکار را پرداخت کنید زیرا ممکن است چند سال طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عکس/ چهارمین جلسه دادگاه شبنم نعمت‌زاده نعمت‌زاده: من آقازاده نیستم!

وی افزود: در این یکسال و نیمی که پرونده در مرحله تحقیقات بوده یک گام مثبت در راستای پرداخت طلب طلبکاران دیده نشده است و هیچ یک از آنها رضایت ندارند و این زمان خریدن‌ها از سوی متهمان در پرونده‌ها مرسوم است.

مسعودی‌مقام خطاب به نعمت‌زاده گفت: قرار بازداشت شما تا 16 آبان 98 پابرجاست و بعد از آن هم اگر رأی صادر شده باشد که براساس آن اقدام می‌شودو اگر صادر نشده باشد به طور قطع قرار بازداشت به لحاظ وجود بیم فرار شما تمدید می‌شود.

رئیس دادگاه خطاب به متهم ردیف اول پرونده گفت: به دوستان و آشنایانتان بگویید زیاد نامه‌نگاری نکنند. شما در مرحله دادسرا دو ماه بعد از بازداشت آزاد شدید و چون گزارشاتی رسید مبنی بر اینکه قصد خروج از کشور دارید برایتان قرار بازداشت صادر شد و در رابطه با وثیقه‌هایی که آورده‌اید و وثیقه‌گذاران نیز گزارش دادیم و برای آنها در دادسرا پرونده تشکیل شده است.

در این لحظه نعمت‌زاده خطاب به قاضی گفت: من هیچ کدام از این افراد را نمی‌شناسم و خانواده‌ام این وثیقه‌ها را آوردند.

قاضی مسعودی‌مقام همچنین خطاب به نعمت‌زاده گفت: شما با لشگری‌پور هماهنگ هستید و مسائل را گردن همدیگر می‌اندازید و اگر پولها را حیف ومیل کرده‌اید بگویید و اگر نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اید اعلام کنید و قطعا به پولشویی شما رسیدگی می‌شود و درباره سایر متهمان نیز در دادسرا پرونده مفتوح است و اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شما و لشگری‌پور مسائل را گردن یکدیگر می‌اندازید و می‌گویید هیچ کدام از هیچ فرآینده اطلاع نداشتید، شما 200 میلیارد داری و می‌گویی 200 میلیارد بدهی داری و اگر این شرکت قرار بوده به این شکل کار کند دیگر کارآفرینی محسوب نمی‌شود.

وی از متهم پرسید: شما چند شرکت دارید؟

متهم پاسخ داد: 5 شرکت دارم.

مسعودی مقام همچنین از متهم سوال کرد: چند حساب بانکی دارید؟

متهم جواب داد: در پرونده عنوان شده که حدود 500 حساب وجود دارد در حالی که این حسابها، حسابهای شرکت هستند و بخاطر فعالیتهای مالی شرکت پخش هر حسابی که به نام شرکت باز می‌شد بانک یک حساب نیز به نام دارندگان امضا افتتاح می‌کرد.

مسعودی مقام خطاب به متهم گفت: شما این حسابها را برای استفاده از دسته‌چکها باز می‌کردید؟

متهم پاسخ داد: اینطور نیست.

رئیس دادگاه در پاسخ گفت: غیر از این چه می‌تواند باشد.

متهم جواب داد: من با 2 الی 3 حساب کار می‌کردم و پرینت کامل حسابهایم نیز موجود است.

در این لحظه رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی که آخرین جلسه نیز محسوب می‌شود روز چهارشنبه برگزار و از متهم دیگر پرونده آخرین دفاع اخذ خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن شبنم نعمت زاده قاضی مسعودی مقام مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز پنجشنبه گزارش داده مقام‌های اسرائیلی درباره شدت پاسخ ایران به حمله اول آوریل (۱۳ فروردین) به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق اشتباه محاسباتی کردند.

طبق این گزارش به نقل از چند مقام آمریکایی که در بحث‌های سطح بالا بعد از حمله ایران مشارکت داشتند و همچنین یک مقام ارشد اسرائیلی که با آن‌ها هم نظر بود، «اسرائیلی‌ها به شدت اشتباه محاسباتی کرده بودند و فکر می‌کردند ایران پاسخ شدید نخواهد داد».

طبق این گزارش، مقام‌های آمریکایی از این که فقط چند دقیقه قبل از حمله دمشق مطلع شده بودند و اهمیت این حمله به آن‌ها منتقل نشده بود، عصبانی بودند.

دو مقام اسرائیلی به نیویورک تایمز گفتند برنامه‌های حمله دمشق دو ماه قبل از انجام آن آغاز شد و بعد کابینه جنگ اسرائیل آن را ۲۲ مارس (سوم فرودین) تایید کرد.

در گزارش نیویورک تایمز آمده که در اسناد داخلی اسرائیل که پاسخ‌های بالقوه تهران در آن ذکر شده، در هیچ یک از موارد حمله در مقیاسی که ایران با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک انجام داد، پیش‌بینی نشده بود.

بر اساس این گزارش، اطلاعات رژیم صهیونیستی در ابتدا انتظار داشت که ایران حداکثر ۱۰ موشک زمین به زمین به سمت فلسطین اشغالی شلیک کند. در این گزارش آمده است که هفته گذشته آن‌ها تخمین را به ۶۰ تا ۷۰ موشک زمین به زمین افزایش دادند که بعد مشخص شد آن هم اشتباه بوده است.

مقامات آمریکایی به نیویورک تایمز گفتند لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا سوم آوریل با یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل صحبت کرد. در این تماس، آستین شکایت کرده که حمله اسرائیل علیه ایران، نیروهای آمریکایی را در معرض خطر قرار داد وعدم هشدار قبلی به آن‌ها فرصتی برای آماده شدن نداد.

کد خبر 845388 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • ماجرای خروج ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکو» و «ایکوموس» چه بود؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟