Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امیرشهاب شاهمیری کارشناس اقتصادی در برنامه پایش شبکه یک درباره نقش واسطه‌ها و دلالان در افزایش قیمت نهایی محصولات صحبت کرد.
شاهمیری در بخشی از صحبت‌های خود دولت را نیز حامی رشد دلالی دانست.

 

 

بیشتر بخوانید: چگونه قیمت پسته از سردرختی ۲۵ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان بازار می‌رسد؟ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم دلالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو شکر درب کارخانه ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و در مغازه های خرده فروشی برای مصرف کننده ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به پیک مصرف شکر تا شهریور، قیمت شکر با نوساناتی در بازار روبروست که در این ایام با واردات می توان بازار را کنترل کرد.

بهمنی با بیان اینکه سالانه ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن شکر مورد نیاز است، افزود: بنابر آمار ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن شکر در تابستان باید وارد شود چراکه در ۶ ماهه نخست سال ۲۴۰ هزار تن در هر ماه مصرف می شود.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: شورای قیمت گذاری نرخ مصوب چغندر قند را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که بر این اساس شکر تولید داخل ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان باید قیمت گذاری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • خرید جت شخصی در ایران؛ بررسی افسانه‌ها و واقعیت‌ها
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته