Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:34:25 GMT

رئیس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۹۹۵

رئیس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد

در مجمع انتخابات هیات بوکس استان زنجان که روز دوشنبه /29 مهرماه/ با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون این رشته ورزشی ایران و علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان این استان در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد، نصرالله سائلی با کسب 11 رای از 14 رای ماخوذه (سه رای سفید) به این سمت انتخاب شد.

سائلی، قبل از برگزاری این مجمع انتخاباتی با حکم رئیس فدراسیون بوکس کشور از اواخر فروردین امسال به عنوان سرپرست هیات بوکس استان زنجان تعیین و معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا حسینی که از 17 خرداد سال 96 با کسب اکثریت آرا سکان هدایت هیات بوکس استان زنجان را عهده دار شده بود در اسفند ماه سال 97 بنا به دلایل شخصی، استعفای خود را اعلام کرده و سائلی جای او را گرفت. 
در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس زنجان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان

به گزارش صدای ایران، در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری‌های مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات