Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هواوی مشغول مذاکره با چند شرکت آمریکایی برای اعطای لیسانس فناوری ۵ G به آن‌ها است. این درحالی است که این شرکت چینی همچنان در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد.

هرچند هواوی از فروش فناوری‌های ۵ G به آمریکا منع شده، اما این امر سبب نمی‌شود تا شرکت هواوی تحریم‌ها را دور نزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینسنت پانگ نایب مدیر ارشد هواوی در مصاحبه‌ای اعلام کرد مشغول مذاکره برای اعطای لیسانس فناوری ۵ G به شرکت‌های آمریکایی است.

همچنین به گفته پانگ چند شرکت که از آن‌ها نامی برده نشده نسبت به قرارداد‌های بلند مدت و قرارداد‌های یکبار استفاده از فناوری هواوی علاقه نشان داده اند.

البته پانگ اشاره به بستن قرارداد در این باره نکرد، اما به گفته او هزینه نگهداری و توسعه هرگونه قرارداد برای یکبار استفاده از فناوری‌ها بسیار بالا خواهد بود.

رن ژنگفی مدیر ارشد اجرایی این شرکت در ماه سپتامبر از احتمال بسته شدن این قرارداد‌ها سخن گفته بود، اما در آن زمان هنوز مشخص نبود شرکتی نسبت به آن‌ها تمایل دارد یا خیر.

مشکل اصلی هواوی یافتن مشتری نیست. این شرکت چینی همچنان در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد و هیچ شرکتی بدون اجازه دولت نمی‌تواند با آن همکاری کند. بر این اساس لیسانس یا قرارداد انتقال فناوری حتی بدون رد و بدل تجهیزات، خلاف تحریم‌های آمریکا است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • اوکراین با حمایت آمریکا انرژی هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.