Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد. کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل جراحی کتف حدود دو ماه از تمرینات تیمش دور بود، از امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی‌نیا ابتدا توسط پزشکان تیم پرسپولیس مورد معاینات دقیق قرار گرفت و سپس تمرینات خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم، آغاز کرد. این بازیکن در ادامه زیر نظر والنسیا مربی بدنساز پرسپولیس قرار گرفت و در زمین چمن تمرینات ویژه‌ای را انجام داد تا هر چه سریع‌تر بتواند کار با توپ را آغاز کند. به نظر می‌رسد او این شانس را داشته باشد که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بتواند برای تیمش به میدان برود.

- آریا برزگر بازیکن تیم ملی جوانان و خلیج فارس شیراز صبح امروز دوشنبه با عقد قراردادی 3 ساله به تیم پرسپولیس پیوست. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان که طی روزهای گذشته پدر و نماینده اش مذاکراتی را با محمد  حسن انصاری فرد و مسوولان  باشگاه پرسپولیس داشته اند، امروز با عقد قراردادی به تیم پرسپولیس پیوست. آریا برزگر امروز بعد از نهایی شدن   توافقات و موافقت باشگاه خلیج فارس شیراز در باشگاه حضور یافت و بعد از نهایی شدن توافقات قرارداد را امضا کرد. گابریل کالدرون هم پس از  ییشنهاد مدیریت باشگاه در دو هفته گذشته خواهان جذب برزگر شد. آریا برزگر امروز قرارداد سه ساله بست و فردا در تمرین پرسپولیس معارفه خواهد شد و متعاقبا به اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ملحق می شود. برزگر تاکنون بیش از  25 گل در  تیم  ملی جوانان به ثمر رسانده است. آریا در تورنمنت کافا(غرب آسیا) با چهار گل به مقام آقای گلی دست یافته بود.

- امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال از تایید وصول شکایت ارسال شده به فیفا درباره اتفاقات مسابقه تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران خبر داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی اقدام سخیف جمعی از تماشاگران بحرینی در هنگام پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در منامه و در ابتدای بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین، فدراسیون فوتبال ایران نامه ای در تاریخ 16 اکتبر به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد. با اعلام دپارتمان امور بین‌الملل این شکایت اعلام وصول شده و در مرحله بررسی و پیگیری قرار گرفت.

- بلیت بازی سایپا و استقلال در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور با نظر و صلاحدید مسئولین باشگاه سایپا نیم بها شد. به نقل از روابط عمومی سایپا، با توجه به تغییر استادیوم برگزاری دیدار سایپا و استقلال از استادیوم آزادی به ورزشگاه شهدای شهر قدس،  با نظر و صلاحدید مسئولین باشگاه سایپا و به منظور رفاه حال علاقمندان به ورزش در شهر قدس، بلیت این دیدار در ساعات باقی مانده امروز به صورت نیم بها عرضه خواهد شد. دیدار دو تیم سایپا و استقلال امروز از ساعت 16:45 در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

- هافبک عراقی پرسپولیس به دلیل مشکلات ویزا نتوانست به تهران برگردد و در دیدار با پیکان غایب بود. به نقل از «السومریه نیوز» عراق، بشار رسن، هافبک پرسپولیس در حال حاضر در بغداد است و تا الان به ایران برنگشته است. پرسپولیس روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر ایران مقابل پیکان قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. بهروز، مدیر برنامه‌های رسن در مصاحبه ای گفت: بشار رسن تا الان به ایران سفر نکرده است چون او در شرایط کنونی نیاز دارد ویزای مخصوص خود در عراق را قبل از بازگشت به ایران تمدید کند. وی افزود: رسن برای آماده نگه داشتن خود ترجیح داده به همراه تیم نیرو هوایی در بغداد تمرین کند.

- در چارچوب هفته دهم لیگ هلند، تیم های زوله و دن هاخ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-1 زوله همراه بود. رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی زننده گل دوم تیمش در دقیقه 74 بود. سایت WhoScored نمره فنی 7.7 را پس از این مسابقه به قوچان نژاد داد تا عملکرد خوب مهاجم ایرانی در هفته دهم لیگ هلند کامل شود.

- در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر و در هفته هشتم دو تیم السیلیه و الوکره به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود السیلیه به پایان رسید. در این بازی کریم انصاری فرد 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و موفق شد که در دقایق 27 و 55 گل های اول و دوم تیمش را به ثمر برساند. سایت استاد الدوحه قطر در تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی نوشت: کریم به درخشش به همراه السیلیه ادامه می دهد. او بازیکنی موثر برای تیمش است.

- گابریل کالدرون، مربی آرژانتینی پرسپولیس با رییس فدراسیون گلف به بازی گلف پرداخت. به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، گابریل کالدرون بازیکن سابق و مربی آرژانتینی تیم پرسپولیس با حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف در مجموعه ورزشی انقلاب به بازی گلف پرداخت. آمادگی بدنی کالدرون و تبحر وی در بازی گلف تعجب و تشویق حاضران را برانگیخت. گابریل کالدرون به عنوان سرمربی و جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با نظر هیات مدیره باشگاه انتخاب شد و در فصل جدید روی نیمکت قرمزها نشست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهاجم تیم ملی جوانان پرسپولیس فیفا کمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، خرید جذاب پرسپولیس در زمستان در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بود و نتوانست مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برود و شاهد شکست تیمش بود.

این بازیکن که این هفته‌ها روی فرم است و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارد.

عبدالکریم حسن با بدنی عضلانی و آماده همواره سوژه عکاس پرسپولیس در تمرینات این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی است. او این بار درحالی که باتوجه به فاصله زمانی زیاد تا بازی بعدی تمرینات کم فشارتر برگزار می‌شود با چهره‌ای خاص شکار شد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است