Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@16:24:55 GMT

12 آذر؛ برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۰۹۸

12 آذر؛ برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش ایکنا؛ چندی پیش از این، روزهای سوم تا پنجم آذرماه برای برگزاری سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در نظر گرفته شده بود که بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی(میزبان این دوره)، این زمان به روزهای 12 تا 14 آذرماه موکول شد.

سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و در شیراز برگزار می‌شود و بنا بر تصمیماتی که در این رابطه اتخاذ شد، مقرر شده است تا طی روزهای اول تا سوم آبان‌ماه نیز تحویل آثار بخش هنری، ادبی، فن‌آوری و پژوهشی به دبیرخانه جشنواره در شیراز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، روز ۲۱ آبان‌ماه نیز آزمون بخش کتبی جشنواره در مراکز استان‌ها و به میزبانی دانشگاه‌های آزاد مراکز استان برگزار خواهد شد که البته تصحیح پاسخنامه آزمون در تهران انجام می‌‌شود.

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه با بیان اینکه داوری آثار جشنواره نیز تا روز 25 آبان‌ماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین، در روز 12 آذرماه و همزمان با افتتاحیه مراسم، از منتخبان بخش کتبی و هنری جشنواره ملی، شامل نفرات برتر بخش هنری، پژوهشی، ادبی و بخش کتبی تجلیل خواهد شد.

عزتی ادامه داد: این دومین‌ بار است که از طرف شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، میزبانی جشنواره به عهده دانشگاه آزاد اسلامی گذاشته می‌شود و پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برای برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره ملی میزبان بود.

وی بیان کرد: همچنین، مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی روزهای 12 تا 14 آبان‌ماه در مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه در تهران برگزار می‌شود که در روز افتتاحیه این بخش، مراسم اختتامیه بخش کتبی مسابقات نیز برگزار می‌شود.

عزتی با اشاره به اینکه میزبانی این بخش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس است، تصریح کرد: مسابقات کارکنان دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد شهر قدس و مسابقات بخش اساتید و دانشجویان در محل سازمان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی علی عزتی 12 تا 14 آذر جشنواره ملی قرآن دانشجویان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود