Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلندی‌ها سه ماه قبل از یورو خواهند دانست که کومان می‌ماند یا به بارسا می‌رود.

طرفداری - رونالد کومان تا پایان ماه مارس 2020 فرصت دارد که ماندن یا جدایی‌اش تیم ملی هلند را اعلام کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز گذشته بود که مدیرورزشی فدراسیون فوتبال هلند تایید کرد رونالدو کومان تنها در صورت ابراز علاقه رسمی بارسلونا، قادر است قراردادش با این فدراسیون را با پرداخت مبلغی، به صورت یک طرفه فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان که همیشه رویای مربی گری در بارسا را در سر داشته توانسته در مذاکرات با فدراسیون هلند، چنین بندی در قراردادی بگنجاند. بندی که فقط می‌تواند بعد از یورو 2020 فعال شود و نه پیش از آن. اسطوره بارسا تا جام جهانی قطر با لاله های نارنجی قرارداد دارد.

نکته ای که مدیر فدراسیون هلند نگفت، تاریخ دقیقی است که کومان باید رسما اعلام کند از تیم ملی کشورش جدا می‌شود یا خیر. طبق قرارداد، رونالد موظف است تا پایان ماه مارس 2020 یعنی سه ماه پیش از شروع یورو 2020 به فدراسیون فوتبال هلند اطلاع بدهد که راهی بارسا می‌شود یا خیر. یورو 2020 قرار است در 12 کشور و از تاریخ 12 ژوئن تا 12 جولای برگزار شود.

مشکلی که احتمال دارد پیش بیاید و شرایط را پیچیده کند این است که تا ماه مارس، تکلیف بارسا در سه جام احتمالا مشخص نخواهد بود. والورده تا پایان همین فصل قرارداد دارد اما این قرارداد می‌تواند با رضایت طرفین برای فصل بعد هم تمدید شود. بنابراین حتی اگر والورده تصمیم داشته باشد در پایان فصل بارسا را ترک کند هم شاید تا ماه مارس هیچ چیز مشخص نباشد. از طرفی باید دید آیا انتخاب اول باشگاه برای جانشینی والورده، کومان خواهد بود یا نه. گرچه این قابل انکار نیست که بارسا همیشه با دیدی مثبت به کومان نگاه کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت همیشه عامل بسیار مهمی در دنیای فوتبال بوده که بیشتر از بازیکنان، مربیان از آن هراس دارند. در حال حاضر، علاوه بر این، تقویم فشرده باشگاه‌ها و تیم‌های ملی، بهترین بازیکنان را با فشار زیاد مواجه کرده است.

اتاق مراجعین کادر پزشکی بارسلونا در وضعیت سرنوشت‌ساز فصل دوباره به طرز نگران کننده‌ای پر شده است. پدری و فرانکی دی یونگ آخرین کسانی بودند که مصدوم شدند. این دو بازیکن در جریان بازی لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو زمین سن مامس را ترک کردند و تقریباً به طور قطع در دیدار مهم لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در 12 مارس غایب خواهند بود.

به این ترتیب ژاوی دو مهره اصلی خط میانی را در اختیار نخواهد داشت و تنها ایلکای گوندوگان در میانه میدان برای او باقی مانده است. در کوتاه مدت، تنها فران تورس می‌تواند در موقعیتی باشد که روز جمعه، 8 مارس، در لالیگا مقابل مایورکا، قبل از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به ترکیب برگردد.

لیست بازیکنان مصدوم بارسلونا به شرح زیر است:

گاوی: پارگی کامل رباط صلیبی قدامی زانوی راست و آسیب ناشی از مینیسک خارجی از 19 نوامبر 2023. او ادامه رقابت‌های فصل را از دست خواهد داد.

آلخاندرو بالده: مصدومیت تاندون همسترینگ در ران راست از 27 ژانویه 2024. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و باقی فصل را از دست خواهد داد.

فران تورس: مصدومیت عضلانی همسترینگ راست، او پس از 5 دقیقه در 31 ژانویه 2024 زمین بازی را مقابل اوساسونا ترک کرد.

فرانکی دی‌یونگ: رگ به رگ شدن رباط جانبی خارجی مچ پا راست از 3 مارس.

پدری: آسیب رکتوس فموریس ران راست از 3 مارس. او عمل جراحی انجام نداده است.

ژوائو کانسلو: خط خوردن از لیست بازی مقابل اتلتیک بیلبائو به دلایل فیزیکی.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 18 مارس 2024
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌های هلند برای یورو 2024
  • درهای بارسلونا به روی ژاوی باز شد
  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • بدون یک یورو تخفیف: شوک سیتی به بارسلونا
  • بیمارستان بارسلونا: ژاوی 6 ستاره‌اش را ندارد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 16 مارس 2024
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 15 مارس؛ تکلیف رندی اورتون مشخص شد/ اخبارWWE