Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:42:38 GMT

مربی ووشو سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۲۸۹

مربی ووشو سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد

ادهم کرد زابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است شیبک از یکم تا دهم آبان با حضور در سه شهر عراق برای ووشوکاران ملی پوشش این کشور دوره آموزشی برگزار کند.

وی افزود: همچنین این ووشوکار موفق سیستان و بلوچستان اواخر آبان امسال برای برگزاری دومین دوره آموزشی برون مرزی خود به پاکستان اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی موفقیت‌های شیبک گفت: قهرمان رقابت‌های بین المللی ووشو، عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی، مربی تیم ملی دانشجویان ایران و مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان از جمله سوابق ورزشی و کاری این ورزشکار موفق استان است.
وی ادامه داد: ووشوی این استان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.
کرد خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا بیش‌از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ووشو ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان

مهدی یعقوبی در مراسم بدرقه کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل زده کنارک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان تقدیر می‌کنم افزود: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد. 

وی تصریح کرد: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیلی که در برخی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد به کنارک سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

به گفته  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی، لودر و ... به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان