Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:56:12 GMT

بورس به روند رشد برگشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۳۴۴

بورس به روند رشد برگشت

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: امروز (دوشنبه) در بورس تهران ۱۴۴ سهم با رشد قیمت و ۱۹۲ سهم با افت قیمت مواجه شدند. اما در مجموع شاخص کل بازده نقدی و قیمتی توانست با ۷۸۵ واحد رشد به رقم ۳۰۲ هزار و ۱۷۶ واحدی را تجربه کند.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ۱۶۶۸ واحد کاهش در تراز ۸۰ هزار و ۴۲۵ واحدی قرار گیرد. در عین حال شاخص آزاد شناور با ۴۸ واحد کاهش عدد ۳۴۲ هزار و ۳۱۲ واحدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال شاخص بازار اول با ۱۴۳۰ واحد افزایش رقم ۲۲۰ هزار و ۲۴۲ واحد را تجربه کرد و شاخص بازار دوم با ۲۲۴۴ واحد کاهش عدد ۶۱۱ هزار و ۷۰۴ را تجربه کرد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندرعباس ۳۸۳، ۲۸۹ و ۲۱۷ واحد تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشت، اما در طرف مقابل بانک اقتصاد نوین، حفاری شمال و کابرآتوار داروسازی دکتر عبیدی هر کدام به ترتیب ۱۰۷، ۹۴ و ۴۶ واحد تاثیر کاهشی روی شاخص‌های بازار داشت.

امروز در گروه مواد دارویی ۱۵۴ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان دادوستد شد و این گروه توانست بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دهد.

پس از گروه مواد دارویی به ترتیب گروه خودرو، بانک و فلزات اساسی بیشترین معاملات را تجربه کردند.

در فرابورس ایران نیز ۷۷ سهم با رشد قیمت و ۱۲۳ سهم با کاهش قیمت روبه‌رو شدند و در نهایت شاخص کل فرابورس ایران با ۲۶ واحد کاهش روبه‌رو شد و در تراز ۳۷۰۶ واحدی قرار گرفت.

ارزش کل معاملات فرابورس ایران به رقم ۷۱۴ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات این بازار رقم ۱.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

ارزش کل معاملات بورس ایران به رقم ۱۲۹۵ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از سه میلیارد سهم و اوراق مالی بود. همچنین تعداد معاملات این بازار به رقم ۳۰۰ هزار و ۲۹۹ رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بورس شاخص بورس بورس تهران ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۷۸.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۰۹۹ میلیارد سهم بود که طی ۱۷۶,۷۷۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۳,۱۴۷.۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۳۲۴,۶۸۰.۷۴۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744678

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار