Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@06:22:50 GMT

نیمه تاریک زیبای خفته در سینماهای جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۳۷۰

نیمه تاریک زیبای خفته در سینماهای جهان

دو هفته پس از اکران جوکر و در اختیار گرفتن سینماها توسط این ضدقهرمان، این بار ملفیسنت۲؛ معشوقه شیطان، رتبه نخست فروش هفتگی سینماها را در دست گرفته است. ملفیسنت ۲ : معشوقه شیطان (Maleficent: Mistress of Evil)، قسمت دوم از مجموعه ملفیسنت است که قسمت نخست آن در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآمد.

این داستان برگرفته از شخصیت شرور افسانه زیبای خفته و درباره ملکه تاریکی است که ارورا را نفرین می‌کند اما این بار قصه از سوی دیگر ماجرا روایت می‌شود، از طرف نیمه تاریکی و روایت می‌کند که چگونه قلب ملفیسنت شکست و او به ملکه تاریکی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت دوم این فیلم، که این روزها روی پرده سینما است، چند سال پس از قسمت اول رخ می دهد و ملفیسنت و اورورا، با هم برای نجات جنگل مور از شر ملکه اینگریت شریر، تلاش می‌کنند.

ملفیسنت 2: معشوقه شیطان، ساخته خوآکیم رونینگ است و مانند قسمت نخست، آنجلینا جولی در نقش ملفیسنت و ال فانینگ در نقش اورورا، بازی کرده‌اند، دیگر بازیگران این فیلم، ﻣﯿﺸﻞ ﻓﺎﯾﻔﺮ، ﺳﻢ ﺭﺍﯾﻠﯽ، ﺟﻮﻧﻮ ﺗﯿﻤﭙﻞ، ﻟﺴﻠﯽ ﻣﻨﻮﯾﻞ، ﺍﯾﻤﻠﺪﺍ ﺍﺳﺘﻨﺘﻮﻥ، اد اسکرین هستند.

دومین قسمت ملفیسنت، هم اکنون در هفته اول نمایش، در رتبه نخست فروش هفتگی، رقم ۳۶ میلیون دلار را به نام خود ثبت کرده است و در فروش جهانی نیز به رقم ۱۲۹ میلیون دلار رسیده است.

جوکر(Joke) پس از دو هفته صدرنشینی در فهرست فروش، این هفته در جایگاه دوم قرار گرفت اما فروش قابل توجه خود را از دست نداد. جوکر در هفته سوم نمایش در فروش هفتگی ۲۹ میلیون دلار و در فروش جهانی رقم ۷۱۶ میلیون دلار را به نام خود ثبت کرده است.

فیلم سوم در فروش هفتگی این هفته، زامبی لند ۲ یا سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی (Zombieland Double Tap) است که قسمت نخست آن در سال ۲۰۰۹ روی پرده سینما آمد، در قسمت نخست آشنایی شخصیت‌های اصلی داستان را دیدیم و متوجه شدیم که دنیا به دست زامبی‌ها افتاده است. در قسمت دوم، با کم شدن جمعیت زامبی‌ها، شخصیت های اصلی به دنبال نقشه‌ای می‌روند که دنیا را کاملا از شر زامبی‌ها پاک کنند و بار دیگر در جاده‌های آخر دنیا سفر می‌کنند و با نژاد جدیدی از زامبی‌ها مواجه می‌شوند که می‌شوند که بسیار بزرگ‌تر، قوی‌تر و البته جهنده‌تر از زامبی‌های معمولی قسمت ابتدایی هستند.

این فیلم به کارگردانی روبن فلیشر ساخته شده است و جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون، ابیگرل برسلین در آن به ایفای نقش می‌پردازند. سرزمین زامبی‌ها، در هفته نخست نمایش به فروش ۲۶ میلیون دلاری رسیده و فروش جهانی خود را آغاز نکرده است.

خانواده آدامز (The Addams Family)،  در هفته دوم نمایش در آمریکا، ۱۶ میلیون دلار فروش داشته و نمایش جهانی به رقم ۴۴ میلیون دلار رسیده است.

مرد متولد ماه جوزا (Gemini Man)، در هفته دوم نمایش به فروش  ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار رسیده و فروش جهانی آن  ۱۱۶ میلیون دلار بوده است. پنج فیلم دوم فروش هفتگی به ترتیب از این قرار است:

غول برفی (Abominable)، در هفته چهارم نمایش، فروش هفتگی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۱۲۶ میلیون دلار، دانتون ابی (Downton Abbey)، در هفته پنجم نمایش، با فروش هفتگی  ۳ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۶۱  میلیون دلار، جودی (Judy)، در هفته چهارم نمایش با فروش هفتگی ۲ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۳ میلیون دلار، شیادان (Hustlers)، در هفته ششم نمایش، با فروش۲ میلیون  دلار و فروش جهانی ۱۲۴ میلیون دلار و آن: قسمت دوم (It Chapter Two)، در هفته هفتم نمایش، با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۴۴۷میلیون دلار.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فروش فیلم ها سینما آمریکا آنجلینا جولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که  ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و  ۹۰۶.۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۱ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۵۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۱.۸۲ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • لایحه دوم بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد
  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا