Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:07:26 GMT

افزایش21درصدی صادرات ازفرودگاه پیام

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۴۷۲

بیش از 44 هزار تن انواع کالا از گمرک استان البرز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در 6 ماهه نخست سال جاری صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 21 درصد افزایش داشته است. ناطقان: بنابر اعلام گمرک استان البرز ارزش کالاهای صادر شده در 6 ماهه نخست سال جاری 70 میلیون و 467 هزار دلار است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 21 درصد رشد را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می افزاید همچنین در این مدت بیش از 20 هزار تن انواع کالا به ارزش 167 میلیون و 266 هزار دلار از گمرک استان البرز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام وارد کشور شده است.

شایان ذکر است عمده کالاهای صادر شده از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام ماشین آلات خط تولید، مواد اولیه صنایع غذایی، پارچه، لوازم خانگی، شیرآلات صنعتی و غیره بوده است. منبع: فارس برچسب ها: افزایش صادرات ، گمرک ، فرودگاه پیام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش صادرات گمرک فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل گمرک شهید شوشتری سرخس گفت: در فروردین ماه، ۳۰ هزار تن کالا به ارزش هفت میلیون و ۷۷۳ هزار دلار از طریق گمرک مرزی سرخس به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن ۴۷ درصد و از نظر ارزش ۳۷ درصد افزایش یافته است.   علی‌اکبر کیانی علی آباد افزود: عمده کالا‌های صادراتی مصالح ساختمانی، موادغذایی و محصولات پتروشیمی بوده است.   وی ادامه داد: همچنین ترانزیت ورودی از کشور‌های روسیه و آسیای میانه (ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان) به مقاصد هند، چین، پاکستان، امارات با وزن ۸۴ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.   به گفته او، عمده کالا‌های ترانزیتی حبوبات، گوگرد، مشتقات سوختی بوده که از طریق حمل ریلی و جاده‌ای مبادله شده است.   کیانی اعلام کرد: درمجموع ۱۸۰ هزار تن انواع کالا‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی در فروردین امسال ازگمرک سرخس مبادله شده است.   بزرگترین گمرک و مرز ریلی خاورمیانه با حجم ۸۰ درصد از کل مبادلات و تبادلات کشور، در سرخس واقع شده است.

دیگر خبرها

  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین