Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:57:35 GMT

کاهش دما و بارندگی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۴۹۹

کاهش دما و بارندگی در گلستان

بلبلی گفت: در ۲۴ ساعت آینده انتظار داریم آسمان استان گلستان ابری همراه با بارندگی، رعد برق، مه آلود و وزش باد نسبتا شدید را شاهد باشیم.

«محمد بلبلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حال حاضر امروز(دوشنبه 29 مهر) در گرگان هوا ابری است و صبح امروز مه رقیق را نیز در گرگان شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه رطوبت نسبی هوا در صبح امروز 93 درصد در گرگان گزارش شده است، ادامه داد: باد آرامی در گرگان در حال وزش است و درجه حرارت هوای گرگان 17 درجه سانتیگراد گزارش شده که در مقایسه با روز گذشته دو درجه سانتی گراد افزایش دما را شاهد هستیم.

 

بلبلی بیان کرد: در روز گذشته مینودشت گرمترین نقطه استان گلستان بوده و دمای هوا در این شهرستان 28 درجه سانتیگراد گزارش شده است و همچنین بیشینه دمای هوا در مرکز استان نیز به 26 درجه سانتیگراد در روز گذشته رسیده بود.

 

وی یادآور شد: در 24 ساعت آینده انتظار داریم آسمان استان گلستان ابری همراه با بارندگی، رعد برق، مه آلود و وزش باد نسبتا شدید را شاهد باشیم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه این سامانه تا روز چهارشنبه (یکم آبان) در استان گلستان فعالیت خواهد داشت، افزود: اگر تغییراتی نیز در شرایط آب و هوایی وجود داشته باشد در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد ولی آن چیزی که پیش بینی می شود کاهش دما است که امروز نسبت به روز گذشته شاهد خواهیم بود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کاهش دمای هوا کاهش دما هشدار هواشناسی هواشناسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت