Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از الشرق الاوسط، تلفات انسانی در حملات ترکیه به سوریه در حال افزایش است. صد‌ها کرد تا کنون کشته شده‌اند. هرج و مرج و آشوب در حال افزایش است و ادامه این جنگ می‌تواند باعث احیای مجدد داعش شود و  زندانیان داعشی از زندان ها فرار کنند.

این نشریه مدعی شد؛ به نظر می رسد خروج آمریکا از سوریه و تداوم هرج و مرج فرصت نفوذ بیشتر را به ایران و سوریه می دهد و از سوی دیگر باعث می شود که شرایط برای قدرت یابی مجدد داعش احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر این جنگ به اتحاد کردها با رژیم اسد نیز می انجامد. 

در جلسه هفته آینده وزرای دفاع ناتو در بروکسل ، همه کشورها باید به طور جمعی ترکیه را ترغیب کنند که بلافاصله عملیات جنگی  خود را متوقف کند. چنین جنگی آینده ای تاریک در پیش رو دارد و سربازان ترکی در ادامه جنگ با روسیه که متحد اصلی سوریه است در شرایط نامطلوبی قرار خواهند گرفت و تنها باعث قدرت گیری بیشتر روسیه خواهند شد. 

ترکیه کماکان متحد ناتو است وتجهیزاتی از سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را نگه‌داری می‌کند . ترکیه باید هر چه سریعتر حملات را متوقف کند و مرزهای جنوبی خود را ببندد. این اتفاق نه تنها باعث می شود بحران فعلی متوقف شود بلکه باعث می شود که با فدرت گیری ایران و روسیه در این منطقه مقابله شود.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران روسیه سوریه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف قرار گرفت
  • پایگاه آمریکا در فرودگاه حسکه سوریه هدف گرفته شد