Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور محله‌های نظام آباد و شهید نامجو خبر داد و گفت: این فرد شرور با جذب نوجوانان محل قصد نوچه پروری و قدرت نمایی را داشت که با هوشیاری پلیس دستگیر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ"علی شاملو"، گفت: روز گذشته مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از ماه‌ها تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محله نظام آباد که تحت تعقیب پلیس بود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی تصریح کرد: این فرد شرور پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در حوالی خیابان دماوند دستگیر و به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد.
شاملو با بیان اینکه متهم با تغییر مخفیگاهش چندین ماه متواری و تحت تعقیب پلیس بود، گفت: وی تتا کنون به دفعات مختلف دستگیر و دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل: آدم ربایی، ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، نزاع، سرقت و اخلال در نظم و آسایش عمومی و نوچه پروری می‌باشد.
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه گفت: در سال‌های اخیر این فرد سعی داشته خود را شرور معروف محل معرفی کند و با نفوذ در بین جوانان و نوجوانان محل و جذب آن‌ها برای خود نوچه پروری کند که البته با هوشیاری مأموران پلیس عاقبت وی در شامگاه بیست و هشتمین روز مهرماه سال جاری در مخفیگاهش دستگیر و با قرار ۲ میلیاردی روانه زندان شد.
شاملو با اشاره به اینکه این فرد شرور به دفعات مختلف با رفتار‌های مجرمانه موجب رعب و وحشت سکنه اهالی نظام آباد و شهید نامجو شده بود تا حدی که هیچ یک از شهروندان و افراد بزه دیده از ترس تلافی متهم حاضر به طرح شکایت از وی نبودند، گفت: با اطمینان پلیس به شهروندان تا کنون بیش از ۸ تن از بزه دیدگان از وی شکایت کرده اند.
رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به هر فردی که بخواهد نظم و امنیت عمومی را به مخاطره بی اندازد نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۱۴۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرور محله نظام آباد شهید نامجو خیابان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد