Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران در خصوص کسب مدال برنز بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی توسط ساحلی‌بازان ایران، گفت: این رقابت‌ها برای نخستین بار توسط آنوک برگزار شد که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و افتخاری دیگر به کارنامه درخشان فوتبال ساحلی ایران افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی ادامه داد: تیم‌های فوتبال ساحلی با آماده‌سازی خوبی در این رقابت‌ها حاضر شدند و حتی تیم‌هایی که در ۲ الی سه سال گذشته نمایش خوبی نداشتند، در این مسابقات عملکردی فراتر از انتظار داشتند. ضمن اینکه تفاوت بزرگ این بازی‌ها با سایر مسابقات، صعود تنها یک تیم از هر گروه به مرحله بعدی بود که کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده بود.

‎رئیس کمیته فوتبال ساحلی افزود: با وجود اینکه ۲ بازیکن اصلی تیم پیش از شروع بازی‌ها و کاپیتان تیم در حین بازی‌ها دچار مصدومیت شدند، اما دستیابی به مدال برنز این رویداد اتفاق بسیار خوبی بود و در واقع در این شرایط و با وجود سطح بالای مسابقات کسب مدال و روی سکو رفتن برای فوتبال ساحلی ایران در سطح جهان دستاوردی بسیار ارزشمند است.

‎وی تاکید کرد: هر سال افتخارات متعددی برای فوتبال ساحلی رقم خورده که دلیل آن حمایت فدراسیون و به طور ویژه رئیس فدراسیون، برنامه‌ریزی صحیح، عملکرد خوب جامعه ساحلی، باشگاه‌ها و مدیریت فنی خوب کادرفنی و بازیکنان غیور تیم بوده است. اینکه افتخارات دنباله‌دار است نشان از رویه صحیح است و پس از این همه سال ثابت شده که رسیدن تیم به افتخارات اتفاقی نیست.

‎شهریاری افزود: ۲ هفته دیگر جام بین قاره‌ای را در پیش داریم. امیدواریم در این مسابقات هم به جمع سه تیم برتر برسیم.

‎وی در پایان گفت: باید از رئیس کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شرایط خوبی را برای تیم فوتبال ساحلی ایران در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی فراهم کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدارسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد