Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@14:24:07 GMT

پل ارتباطی اینفلوئنسرها و کسب‌وکارها چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۶۰۸

پل ارتباطی اینفلوئنسرها و کسب‌وکارها چیست؟

در مورد این شیوه بازاریابی باید بگوییم که اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های ارتباطات بازاریابی است و کسب‌وکارها در این شیوه تلاش می‌کنند با افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال و پرمخاطب هستند ارتباط برقرار کنند؛ افرادی که بر تصمیم و رفتار  مشتریان آنها تاثیر می‌گذارند. سپس به کمک آنها اطلاعات محصول خود یا هر نوع پیام دیگر را که می‌تواند منجر به رفتارهای مطلوب شود برای مخاطبان واقعی خود ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برقراری ارتباط صاحبان کسب‌وکار با اینفلوئنسرها ممکن است کار ساده‌ای نباشد و کسب‌وکارها نتوانند به راحتی با اینفلوئنسرهای مناسب حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند. با درک این موضوع نشانت به عنوان یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ بستری را فراهم کرده است تا کسب‌وکارها بدون نیاز به اینکه برای یافتن اینفلوئنسرها تلاش کنند و با آنها وارد مذاکره شوند به آنها به سریع و راحت‌ترین شکل ممکن دسترسی داشته باشند و از خدمات آنها استفاده کنند.

 کافیست که کمپین‌های تبلیغاتی تعریف و روی وبسایت نشانت معرفی شوند. اینفلوئنسرها پس از بررسی و ارزیابی کمپین‌ها از میان آنها انتخاب و درخواست خود را در وبسایت نشانت ثبت می‌کنند. در مرحله بعد متقاضیان استفاده از این خدمات، پس از مشاهده و بررسی درخواست‎های ثبت شده، یک اینفلوئ را انتخاب می‌کنند. پس از آن فعالیت اینفلوئنسر شروع می‌شود و در نهایت پس از پایان کمپین، نشانت گزارش کاملی برای صاحب کسب و کار ارسال می‌کند.

به این ترتیب با کمک این پلتفرم، نه تنها دسترسی اینفلوئنسرها و مخاطبان استفاده از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ به یکدیگر سریع و راحت‌تر می‌شود، بلکه سرعت اجرای کمپین‌ها نیز افزایش می‌یابد و نشانت بر نحوه اجرای کمپین توسط اینفلوئنسر تا پایان مسیر، نظارت دقیق و کامل دارد.

تسهیل برقراری ارتباط بین اینفلوئنسر و متقاضیان دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ، شفافیت قیمت، نظارت دقیق بر نحوه اجرای کمپین‌ها تا پایان پروژه، امکان انتخاب آزادانه برای 2 طرف قرارداد، ارائه گزارش‌های آماری کامل و افزایش سرعت اجرای کمپین‌ها از مزایای دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ از نشانت است. اگر شما هم به عنوان یک اینفلوئنسر قصدا دارید با برندهای مختلف همکاری کنید؛ اگر به عنوان صاحب یک کسب‌وکار نیاز به دریافت خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ دارید به نشانت مراجعه کنید.

2121

کد خبر 1312856

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سوریه ترکیه کردهای سوریه لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال سینمای ایران لبنان تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات