Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار حمیدیه بر لزوم لایروبی رودخانه کرخه در مقطع این شهر برای پیشگیری از سیلاب احتمالی تاکید کرد.

شاهین هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در ماه‌های آینده، اظهار کرد: در پی سیلاب اخیر، سیل‌بندهای کرخه در مسیر حمیدیه در بخش‌هایی دچار شکستگی شده‌اند که باید ترمیم شوند؛ در مجموع ۴۰ کیلومتر سیل‌بند در محدوده حمیدیه وجود دارد که ۱۵ کیلومتر از این سیل‌بندها در اولویت ترمیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شده سازمان همیاری شهرداری‌های خوزستان ترمیم سیل‌بندها را انجام دهد که تنها بحث‌های فنی پیش از آغاز کار مانده است و با توجه به اینکه اغلب سیلاب‌ها در فروردین یا اردیبهشت ماه رخ می‌دهد، زمان باقی مانده برای ترمیم سیل‌بندها کافی است.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: برای ترمیم سیل‌بندها به خاک نیاز است و با توجه به وجود مناطق شنی در حمیدیه، با مشکل کمبود معدن خاکی مواجه هستیم که موضوع تامین خاک برای سیل‌بندها در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر لزوم لایروبی کرخه در مقطع شهر حمیدیه برای پیشگیری از سیلاب احتمالی، عنوان کرد: متولی لایروبی رودخانه‌ها سازمان آب و برق خوزستان است و لایروبی رودخانه کرخه در مقطع شهر حمیدیه اولویت ما است. در مجموع با توجه به برنامه‌ریزی برای ترمیم سیل‌بندها و مدیریت سدها امیدواریم اتفاق خاصی در خصوص سیل در حوزه کرخه رخ ندهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل سیلاب رودخانه کرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی به نیازمندان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عباس مرمزی گفت: در آستانه عید نوروز، ۲۰ دستگاه وسایل سرمایشی و گرمایشی شامل؛ آبگرمکن گازی، بخاری گازی و یخچال فریزر به خانواده‌های نیازمند و ومحروم از این لوازم ضروری که زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند، اهدا شد.


وی هدف از اهدای این تعداد کالای ضروری را رفاه حال و بهبود وضعیت مددجویان عنوان کرد و افزود: از این تعداد وسایل، ۱۱ دستگاه بخاری گازی، ۷ دستگاه آبگرمکن و ۲ دستگاه یخچال فریزر بود.

 

مرمزی ارزش کالا‌های اهدا شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: تأمین وسایل و لوازم ضروری برای مددجویان نیازمند تعامل، همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر مؤسسه‌های خیریه، نهاد‌های حمایتی و خیرین و نیکوکاران است و کمیته امداد حمیدیه به منظور محرومیت زدایی و تامین نیاز‌های مددجویان اعم از نیاز‌های معیشتی، اجتماعی و فرهنگی از خیرین دعوت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اهدای وسایل سرمایشی و گرمایشی به نیازمندان حمیدیه
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون از سوی شورای نگهبان تأیید شد
  • ترمیم و بازسازی فنس‌های حفاظتی پناهگاه حیاط وحش لوندویل آستارا
  • حوضه‌ کارون بزرگ و کرخه پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور
  • فوق‌جنجالی از سیاوش: شرط‌بندها در لیگ یک تیم دارند!
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه
  • تصاویر| مزرعه گل شب‌بو در شهرستان حمیدیه
  • ذوب‌آهن به امید ترمیم آمار ضعیف برابر مس‌رفسنجان