Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل ها و خلاصه های HD مخصوص کاربران ویژه است

خلاصه بازی با کیفیت معمولی : 

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدلیورپولدسته‌بندی ویدیو: گزارش مسابقاتویدیوانگلستانمنچستریونایتدلیورپول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با تساوی هفته گذشته برابر لیورپول به جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس رفت و حالا آرسنال و لیورپول با امتیاز یکسان در رتبه اول و دوم این جدول قرار گرفته‌اند. 

آرسنال در اولین دیدارش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که پس از وقفه دیدارهای ملی در تاریخ دوازدهم فروردین ماه برگزار خواهد باید به مصاف منچسترسیتی برود و این بازی از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برای هر دو تیم به دلیل شرایط جدول برخوردار خواهد بود. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این بازی اظهار داشت:« دیدار ما برابر آرسنال در واقع یک بازی فینال برای ماست. اما در حال حاضر فقط به این فکر هستیم که بتوانیم کمی استراحت کنیم. من نمی‌خواهم به آینده فکر کنم چون بازه زمانی سختی در انتظار ما خواهد بود. 

با توجه به این که بازیکنان باید راهی اردوی تیم‌های ملی شوند، تغییر محیط و شرایط بسیار خوب است. بعضی از آنها اجازه دارند که دیداری با خانواده‌هایشان داشته باشند. وقتی برگردیم، سه روز فرصت خواهیم داشت که برای بازی برابر آرسنال آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • هراس گواردیولا: بازی با آرسنال فینال ماست
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - لیورپول 3
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-3 لیورپول (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و لیورپول + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - لیورپول ۳
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • ساعت دقیق بازی منچستریونایتد و لیورپول؛ یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • خلاصه بازی فولام ۳-۰ تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد و لیورپول در جام حذفی انگلیس