Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@09:57:12 GMT

طلا درجا زد/ سکه جدید و قدیم هم قیمت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۶۸۰

طلا درجا زد/ سکه جدید و قدیم هم قیمت شد

به گزارش اقتصادآنلاین، در بازار آزاد امروز، سکه امامی و قدیم هم قیمت شدند و بهای هر دو سه میلیون و ۹۶۰هزار تومان است.

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت دو میلیون و ۲۰ و یک میلیون و ۲۲۰هزار تومان معامله می‌شود و قیمت سکه یک گرمی ۸۱۰هزار تومان است.

بهای اونس جهانی طلا امروز ۱۴۹۱دلار و ۱۹سنت است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا سکه بهار آزادی طلا 18 عیار قیمت لحظه ای سکه قیمت سکه امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تب و تاب عید در بازار سکه

درحالی‌که فضای بازار ارز و سکه به حالت نیمه‌تعطیل درآمده قیمت طلا و سکه در بازار امروز صعودی شد. گواه این اتفاق نرخ‌های ثبت شده روی سایت اتحادیه طلا و جواهر است.

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی که کمتر از سه روز به پایان سال ۱۴۰۲ باقی‌مانده بازار ارز و سکه به حالت نیمه‌تعطیل درآمده و برخی از معامله‌گران مدعی هستند که فشار تقاضا و کمبود عرضه پیش از نوروز در بازار مشهود است.

به‌عبارت‌دیگر بازار ارز و سکه بعد از تسویه قیمت دلار هرات در روز پنجشنبه هفته گذشته، دست اتاق‌هایی افتاده که بعد از تسویه در حال فعالیت هستند. البته بیشتر اتاق‌ها هم بعد از تسویه، دیگر فعالیت ندارند و عمق معاملات تا حدودی کم شده است. به عبارتی، تعداد بازیگرهای بازار کاهش پیدا کرده است. برای همین در بازار گوشزد می‌شد در این شرایط احتمال اینکه بازار دست نوسان‌گیری بیفتد و شانتاژ شود زیاد است.

در همین فضای نیمه‌تعطیل بازار سکه، شاهد نوسان شارپی قیمت سکه امامی هستیم؛ موضوعی که نرخ‌های سایت اتحادیه طلا و جواهر مهر تاییدی بر آن است. طبق اعلام سایت مذکور این فلز زردرنگ داخلی نه‌تنها وارد کانال ۳۸ میلیون تومان شد؛ بلکه در زمان تدوین این گزارش در محدوده ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

در کنار بازار سکه امروز قیمت طلا ۱۸ عیار هم مانند سکه نوسان صعودی را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز در مقایسه با روز قبل ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان گران شد و در حول‌وحوش ۳ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد که نسبت به‌روز قبل، افزایش ۱.۷ درصدی داشته است.

​فارغ از بازار طلا و سکه، در معاملات امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان معامله می‌شود. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۷۱ تومان رسیده است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۰۹ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۶ تومان است.

در کنار مرکز مبادله، امروز در صرافی ملی قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار ۹۳۵ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۶ هزار و ۷۷۱ تومان و قیمت فروش یورو ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان بود. 

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • تصاویر| نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان
  • خیز نفت برای شکستن قیمت بالاتر
  • تفسیر| بهای رسیدن به بهشت برین
  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • امسال بازم جدید یا قدیم نداریم
  • فیلم| امسال بازم ساعت جدید یا قدیم داریم؟
  • فیلم/ امسال بازم ساعت جدید یا قدیم داریم؟
  • (ویدئو) امسال بازم جدید یا قدیم نداریم