Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری به حساب آن‌ها تا پایان روز جاری (یکشنبه) خبر داد. تاریخ انتشار: 14:15 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۶۵۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری به حساب آن‌ها تا پایان روز جاری (دوشنبه) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بخشی زاده گفت:حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری امشب (دوشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این صندوق و تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، حقوق مهرماه تمامی بازنشستگان کشوری، امشب (دوشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

وی یادآور شد: بازنشستگان کشوری می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز ATM یا سایر روش‌ها نسبت به دریافت حقوق بازنشستگی خود اقدام کنند.

بخشی زاده تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری ماهانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق پرداخت می‌کند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی حقوق مهر بازنشستگان بخشی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

مطابق جدول اعلامی، روز جمعه واریزی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی انجام نخواهد شد و ادامه واریزی‌ها از امروز صورت می‌گیرد؛ امروز بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با حروف «ص»، «ز»، «ف» و «ح» آغاز می‌شود، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884780

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • واریز حقوق اسفند بازنشستگان لشگری
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • فوری؛ بازنشستگان حساب خود را چک کنند+ جزییات واریزی جدید به حساب بازنشستگان
  • واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان
  • واریز بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته
  • واریز بیش از ۵۳۶ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته بهمن ۱۴۰۲
  • خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟