Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: نیازمند آموزه های نودر حوزه ازدواج هستیم و به همین منظور با برنامه ریزی که صورت گرفت، توانستیم با انجمن جامعه شناسی ایران سلسله نشست هایی را برنامه ریزی کنیم که امروز اولین جلسه آن برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در نشست" بررسی تاثیر فضای مجازی بر ازدواج جوانان"با بیان اینکه مجموعه‌ای که با آن سر و کار داریم نیازمند آموزه های نو است، گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفت، توانستیم با انجمن جامعه شناسی ایران سلسله نشست هایی را برنامه ریزی کنیم که امروز اولین جلسه آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: لازم به ذکر است وزارت ورزش تنها مدعی امرازدواج نیست بلکه به دنبال شکل گیری یک خانواده پایدار است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در ادامه تصریح کرد: بعلاوه در راستای برنامه هایی که وزارت ورزش با برگزاری کارگاه های آموزشی در امر ازدواج برپا کرده است، همواره به دنبال اثربخشی کارگاه ها بودیم چنانچه در رابطه با بقیه سیاست های این سازمان نیز همین منوال برقرار است.

بیشتر بخوانید: نخستین نشست بررسی تاثیر فضای مجازی بر ازدواج جوانان برگزار شد افتتاح مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده " ندای مهرگان "

خبرنگار: ناهید سمیعی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج ایران جامعه شناسی خانواده وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان گفت: انجام رسالت و وظائف مرکز مشاوره این حوزه، منحصر و متمرکز در مرکز مشاوره نیست و در نمایشگاه‌ها نیز برنامه‌ها با اساتید متخصص مرکز مشاوره دنبال می‌شود.

حجت الاسلام مهدی اسماعیل نژاد در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: یکی از اهداف مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، که در رسالت‌های مرکز نیز هست، خدمت رسانی هرچه بیشتر در حوزه‌های خانواده، فرزند و روحی و روانی می‌باشد.

وی با بیان این که البته انجام رسالت و وظائف، منحصر و متمرکز در مرکز مشاوره نیست و در نمایشگاه‌ها نیز برنامه‌ها با اساتید متخصص مرکز مشاوره دنبال می‌شود،افزود: این برنامه‌ها سبب می‌شود مرکز مشاوره بتواند در دید عموم خود را نشان بدهد و دیده شود و آن ارجاع به مرکز مشاوره در زمینه نیاز خانواده‌ها بیشتر دیده شود.

مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به استقبال قابل توجه مردم از این نمایشگاه گفت: فعالیت‌های مرکز مشاوره منحصر به خانواده و فرزند نیست بلکه در کلیه مباحث بالین، استرس، اضطراب، وسواس، تحصیلی، حقوقی، ازدواج، پیش از ازدواج و پس از ازدواج، در دوران عقد و زندگی  نیز برنامه و استاد متخصص وجود دارد.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت سواحل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی
  • پیگیری برای مسکن جوانان/ اعلام رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی
  • تنش آبی و جوانی جمعیت مباحث استان سمنان نیازمند توجه در سال جدید است
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • برگزاری جلسه برای بررسی مجوزحرفه‌ای استقلال و پرسپولیس
  • پیگیری روند اخذ مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر ورزش
  • رفع مشکلات ازدواج جوانان با تأمین مسکن
  • حضور فعال اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد