Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: معدود افرادی مانند همیشه برداشت های خاصی از این اظهارات کردند که براساس همان برداشت ها راه تخریب پیش گرفتند

بیشتر بخوانید: رازگشایی از لباس‌های فضایی روحانی 16 آذر شنونده سخنان دانشجویان منتقد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران رییس جمهور سخنگوی دولت نخبگان سخنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم اندیشی با جمعی از نخبگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در این نشست اظهار کرد: در کنار برنامه‌ریزی در حوزه علم و فناوری نخبگان، باید به ایمان، باور‌های دینی و تعلق نسبت به کشور در میان نخبگان توجه کنیم.

وی ادامه داد: همواره تلاش می‌کنیم نیرو‌هایی تربیت شوند تا کاستی‌ها برطرف شوند اگر در این میان ایمان دینی نباشد و شخص هم نسبت به کشور تعلق نداشته باشند، نتیجه مورد انتظار حاصل نمی‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: برای برگزاری المپیاد‌ها برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنیم، در کنار آن باید به ایمان به خداوند و ایمان به وطن توجه کنیم، این توجهات در کشور ما مغفول مانده است، مگر اینکه خانواده‌ها به این موضوع توجه کنند.

حجت الاسلام خسروپناه درباره حلقه تولید دانش تا بازارسازی عنوان کرد: ۴ حلقه تولید دانش، تبدیل دانش به فناوری، تبدیل فناوری به تجاری‌سازی و تبدیل تجاری‌سازی به بازارسازی جهانی باید مدنظر باشد. باید یک نظام برنامه‌ریز این حلقه را طراحی کند تا همه ابعاد این حلقه مدنظر باشد.

وی ادامه داد: بر مبنای تأکید رئیس جمهور باید برنامه‌ریزی نظام‌مندی تعریف شود که هر شرکت دانش‌بنیانی قصد تجاری‌سازی محصولات خود را دارد، مورد حمایت قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سیاست جدیدی در شورای خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال تدوین است تا برای بانوانی که قصد دارند در زمان تحصیل یا تدریس مادر شوند، تهسیل‌گر باشد، به زودی این بسته سیاستی نهایی خواهد شد.
وی با استقبال از هیئت اندیشه‌ورزی که در بنیاد ملی نخبگان شکل گرفته بیان کرد: باید دغدغه‌های نخبگان از طریق این بنیاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی منتقل شود، اگر مشکلاتی وجود دارد نیز از طریق این بنیاد به اطلاع شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد تا زمینه رفع آن از طریق این شورا فراهم شود.

در ادامه، ایمان افتخاری دبیر ستاد علم و فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این نشست به تبیین مصوبات شورای در زمینه نخبگان پرداخت و به تشکیل بنیاد ملی نخبگان با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۸۴، تشکیل سازمان ملی استعداد‌های درخشان (سمپاد) و تصویب اساسنامه آن توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین‌نامه بکارگیری نخبگان به عنوان عضو هیئت علمی، مصوبه جذب نگهداشت نخبگان، اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان اشاره کرد.

سیدسلمان سید افقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان نیز به تبیین برنامه‌های جدید این بنیاد در حوزه نخبگان پرداخت.

داود پیرانی استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجوی نمونه آموزشی در طرح شهید مطهری وزارت بهداشت، علی محمد مصباحی نیا پژوهشگر پسا دکتری مهندسی عالم و مواد دانشگاه صنعتی شریف، امین زمانی مدال طلای کشوری و نقره جهانی المپیاد نجوم دانشجوی برق دانشگاه شریف، زینب قدس پور مدال طلای المپیاد نانو، برگزیده جشنواره دانش آموزی نانو و جشنواره نوجوان خوارزمی و پذیرفته مرحله اول المپیاد‌های ریاضی و کامپیوتر و مرحله دوم نانو و سواد رسانه، متین محمودی فر استاد بار موسسه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی، رئیس NIGEB، امیر حسین اخلاصی مدال نقره جهانی و کشوری ریاضی مدال نقره مسابقات جهانی ریاضی مدال طلای مسابقات کشوری ریاضی، افشین دانه کار استاد علوم جنگل داری دانشگاه تربیت مدرس مجری و مدیر ۳۵ طرح و پروژه مطالعاتی، سید سجاد موسوی مدال طلای المپیاد فلسفه پزشکی مدال نقره المپیاد مدیریت سلامت، جواد شمس الدینی دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه تهران، مریم مشهدی دکتری تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدعوین نخبه این نشست بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • در جلسه مناظره بین رییس دانشگاه تهران با یک هیات علمی مدعی اخراج چه گذشت؟
  • بسته سیاستی حمایت از تدریس دانشجو مادران نهایی می شود
  • خسروپناه: حلقه تولید دانش تا تجاری‌سازی یکپارچه شود
  • حلقه تولید دانش تا تجاری سازی و بازارسازی باید یکپارچه برنامه‌ریزی شود
  • انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی
  • السیسی: از مقامات اروپایی خواستم برای آتش‌بس فوری بیش‌ترتلاش کنند
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با یک استاد مدعی اخراج
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است