Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پیامی به نمایندگی از کلیه دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی از همکاری‌های وزیرآموزش و پرورش در برگزاری و حضور باشکوه دانش آموزان در اربعین حسینی قدرانی کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پیامی به نمایندگی از کلیه دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی از همکاری‌های وزیرآموزش و پرورش در برگزاری و حضور باشکوه دانش آموزان در اربعین حسینی قدرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام دبیرکل اتحادیه به شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای حاجی میرزایی
مقام محترم عالی وزارت آموزش و پرورش
سلام علیکم
پیاده روی اربعین، حماسه است؛ حماسه عاشقی در سکوت، حماسه صبر واستقامت، حماسه ایثار و محبت، حماسه تحمل دشواری‌ها برای رسیدن به محبوب خدا و حماسه ایمان به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) است.
بدون تردید اربعین جزء عناصر زمینه ساز ظهور در عصر ما محسوب می‌شود و نقش سازمان بخشی، تسهیل گر و الهام بخش در این زمینه دارد وهمواره کسانی که در این اتفاق عظیم سهم مشارکتی داشته اند مورد عنایت ولطف ویزه حضرت حق و خاندان پارک رسول اکرم (ص) قرار گرفته اند.

بی شک تصمیم به جا، سازنده و قابل تقدیر وزارت آموزش و پرورش در موجه نمودن غیبت ایام زیارت اربعین نشان از باورقلبی و ایمانی دستگاه تعلیم وتربیت دارد و بوی خوش ومبارک حرکت در مسیر تعالی سند تحول بنیادین را می‌دهد.
این درایت و هوشمندی موجبات افزایش دایره زائرین نوجوان اربعینی را فراهم نموده است که بی شک یکی از بهره برداران همین اقدام خوب، نظام تعلیم وتربیت در مدرسه است.
اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز همچون سال‌های گذشته باقوت در مسیر بهشت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی خود را دنبال کرده، جمعی که رفتند موکب‌های خدمتگذاری سیار درطریق الحسین (ع) را به دوش کشیدند و ازتوفیق خدمت به دیگر زائرین بهره‌مند شدند و آنانی که مانند دلشان را نذرقدم‌های زینب (س) کرده و بسته‌های هدیه برای نوجوانان عراقی آماده کرده و خود را سهیم در جریان عظیم الهی اربعین کردند.
بدینوسیله ضمن تائید وتحسین این اقدام وتصمیم سنجیده به نمایندگی از کلیه دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی از جنابعالی و همه‌ی دست اندرکارانی که در این امر خیر دست داشته اند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه‌ی عزیزان وزحمتشکان فرهنگی را مسئلت می‌نمایم.
همواره دعای گوی مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی هستیم.
الهم عجل لولیک الفرج

حسین تاریخی
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن اسلامی حسین تاریخی پیاده روی اربعین دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن روزه اولی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: محفل انس با قرآن ویژه روزه اولی‌ها و دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مهدیه مصلی بزرگ شهرکرد برگزار شد.
خدیوی افزود: این محفل برای ایجاد معنویت در میان دانش آموزان مناطق ۱۷ گانه سراسر استان اجرا خواهد شد.
وی گفت: در این محفل قرآنی حدود ۵۰۰ دانش آموز شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی برگزار شد
  • قدردانی از دانش آموزان برتر خراسان رضوی در حوزه جهاد تبیین
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • محفل انس با قرآن روزه اولی‌ها