Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@07:22:21 GMT

آریا برزگر به پرسپولیس پیوست +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۷۱۳

آریا برزگر به پرسپولیس پیوست +عکس

صراط:

آریا برزگر، مهاجم تیم جوانان که در ابتدای فصل مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود و با توجه به مشکل اسکان این قرارداد نهایی نشده بود، در نهایت امروز قرارداد سه ساله خود را با پرسپولیس به امضا رساند تا بازیکن جدید این باشگاه لقب گیرد.

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی موفق به عقد قرارداد با پدیده جوان فوتبال ایران شده که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره حضور این بازیکن در استقلال وجود داشت و گفته می‌شد این بازیکن قرارداد داخلی خود را نیز با این باشگاه به امضا رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت اما باشگاه پرسپولیس موفق شد با جلب رضایت باشگاه خلیج فارس شیراز، رضایت او را برای حضور در پرسپولیس دریافت کند.

آریا برزگر، مهاجم 18 ساله تازه وارد پرسپولیس تاکنون 25 گل در تیم جوانان به ثمر رسانده و در آخرین تورنمنت با این تیم نیز موفق به آقای گلی شده بود.

بازیکن جوان و تازه وارد پرسپولیس در شرایطی امروز با این تیم قراردادش را به امضا رساند که به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت.

او که بعد از درخشش در ترکیب جوانان ایران و تیم باشگاهی‌اش مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته بود، در ابتدا مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرد اما ایرج عرب، مدیرعامل وقت این باشگاه در خصوص مساله مربوط به اسکان و تهیه منزل وی به توافق دست نیافت تا مذاکرات نیمه کاره بماند.

در شرایطی که با حضور محمدحسن انصاریفرد بار دیگر موضوع مذاکره پرسپولیس با این بازیکن داغ شده بود، باشگاه استقلال با انتشار توافقنامه‌ای مدعی شد که این بازیکن را از باشگاهش (خلیج فارس شیراز) در اختیار گرفته است. مساله‌ای که اینبار نارضایتی هواداران پرسپولیس را در پی داشت و آنها نگران از دست دادن استعداد جدید فوتبال ایران بودند.

طبق توافقنامه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرده بود، آنها باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را طی دو قسط که اولی در آبان و دیگری در اسفند بود به باشگاه خلیج فارس شیراز پرداخت می‌کردند و موفق به جذب سید آریا برزگر می‌شدند.

اما ناگهان این توافقنامه که با مهر و امضا دو باشگاه استقلال و خلیج فارس شیراز منعقد شده بود از درجه اعتبار ساقط شد و پرسپولیس موفق شد این بازیکن را به چنگ بیاورد؛ موضوع از این قرار بود که این دو باشگاه بدون توجه به شرایطی سنی برزگر، اقدام به عقد قرارداد حرفه‌ای کرده بودند. باشگاه خلیج فارس به عنوان یک باشگاه آماتور نمی‌توانسته قرارداد حرفه‌ای با بازیکنانش منعقد کند و این مساله باعث می‌شود تا توافق صورت گرفته از درجه اعتبار خارج شود. در ضمن این قرارداد مابین دو باشگاه بسته شده بود و طرف سوم (آریا برزگر) توافقی در این زمینه صورت نداده بود و در نهایت نیز با توجه به شرایط سنی این بازیکن، امضای ولی او باید زیر این توافق لحاظ می‌شد که هر دو باشگاه نسبت به آن بی تفاوت بودند تا ماجرای انتقال او به استقلال منتفی شود و پرسپولیس موفق شود از این فرصت برای جذب وی سود ببرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آریا برزگر پرسپولیس لیگ برتر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صالح حردانی به شکایت پرسپولیس

بازیکن تیم استقلال نسبت به شکایت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. صالح حردانی، بازیکن استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه پرسپولیس نسبت به حرکتی که او در داربی انجام داده از او شکایت کرده است، بیان کرد: من هیچ حرکتی انجام ندادم.

اعضای باشگاه پرسپولیس بر اساس یک ویدیوی منتشر شده از داربی ۱۰۳ معتقدند که حردانی در خلال بازی، هواداران استقلال را به پرتاب بطری و سنگ به سمت بازیکنان پرسپولیس ترغیب کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • واکنش صالح حردانی به شکایت پرسپولیس
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • واکنش جدید یحیی به جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • توضیح جدید در مورد جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • دربی سرکاری!