Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات روکش، ترمیم و لکه گیری این محورها با ۲۳ هزار تن آسفالت انجام می شود که برای این امر ۷ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۶ میلیارد تومان اعتبار برای خط کشی و رنگ آمیزی محورهای ارتباطی شهرستان دلفان اختصاص یافته که تا پایان سال جاری این عملیات نیز به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم اکنون طرح تعمیرات و بازسازی ابنیه های فنی راههای ارتباطی دلفان که در جریان سیل اخیر خسارت دیده اند نیز با اعتبار ۲ میلیارد  تومان آغاز شده است. 
رئیس اداره راهداری و خدمات ایمنی راههای دلفان گفت: در شهرستان دلفان  یکهزار و ۱۵۰ کیلومتر راه ارتباطی وجود دارد که ۹۳۰ کیلومتر آن روستایی، ۱۰۸ کیلومتر عشایری و ۱۱۲ کیلومتر نیز راه اصلی برون شهری است.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد .

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل راهداری دلفان آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۷ هزار تن آسفالت در معابر پردیسان قم در سال جاری

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از توزیع ۲۷ هزار تن آسفالت در معابر پردیسان در سال جاری با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در منطقه هشت برای توزیع آسفالت در سطح منطقه اظهار کرد: در سال جاری مجموعاً ۲۷ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه توزیع شده است.

وی افزود: بیشترین میزان حجم آسفالت جهت روکش بلوارهای غدیر و شهروند و همچنین احداث ادامه بلوار دانشگاه و خیابان خلیلی مفرد بوده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به معابر آسفالت شده در این بازه زمانی، خاطرنشان کرد: معابری مانند خیابان امام حسین (ع)، خیابان شهید آقایوسفی و بلوار علمدار و فرعی‌های خیابان زاگرس ازجمله معابری هستند که روکش آسفالت در آن انجام‌شده است.

مظفری هزینه اجرای آسفالت در سال جاری را ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به چند برابر شدن قیمت قیر و هزینه بالای آسفالت معابر از شهروندان تقاضا داریم در پرداخت به موقع عوارض نوسازی خود در راستای شهری آبادتر مدیریت شهری را یاری کنند.

کد خبر 737323

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۷ هزار تن آسفالت در معابر پردیسان قم در سال جاری
  • انجام ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های شهرستان بیجار
  • امسال ۱۹ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای بیجار انجام شد
  • هزینه سه هزار میلیارد ریالی برای روکش آسفالت آزادراه پیامبر اعظم
  • ساخت ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر
  • اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین
  • ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت آزادراه زنجان-قزوین هزینه می‌شود
  • آسفالت آزادراه زنجان - قزوین به طول ۷۰ کیلومتر
  • آزادراه زنجان قزوین در فاز ۲ بهسازی می‌شود
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت آزادراه زنجان-قزوین