Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:05:46 GMT

دانش آموزان مازندران ۲۵۰ مدال قهرمانی کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۸۲۴

دانش آموزان مازندران ۲۵۰ مدال قهرمانی کسب کردند

سید علی ساداتی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان تربیت بدنی شهرستان بابل از مدارس مازندران به عنوان پایگاههای ورزشی قهرمان پروری استان یاد و ابراز امیدواری کرد که افتخار آفرینی دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری هم ادامه یابد.

این مسئول همچنین از توزیع ۱۱ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی با محوریت مدارس کم ‌برخوردار در سال تحصیلی جدید در مدارس استان خبر داد و گفت : این تجهیزات ورزشی شامل تمام امکاناتی است که مدارس و معلمان تربیت بدنی برای توسعه ورزش دانش آموزی نیاز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی  اولویت آموزش و پرورش را سلامت دانش آموزان دانست و تاکید کرد : برای تحقق این امر همه باید تلاش کنیم تا ورزش کردن به عنوان یک فرهنگ در وجود دانش آموزان نهادینه شود.

ساداتی افزود : به هیچ عنوان پذیرفتنی  نیست که گزارش‌هایی از بیماری دیابت و فشار خون برای دانش آموزان مازندرانی گزارش شود و تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری ، ورزش  است که باید در مدارس جدی گرفته شود .

وی اظهار داشت:  اگر خواهان توسعه ورزش در مدارس مازندران هستیم باید از ظرفیت خانواده‌ها و خیران بهخوبی بهره بگیریم و برای خلق جامعه‌ای با نشاط از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم .

ساداتی اضافه کرد : در دنیای امروز این اصل ثابت شده است  که جامعه ای خلاق و با نشاط به توسعه پایدار می رسد و این حرکت باید از مدارس شروع شود .

استان مازندران در سال تحصیلی جدید بیش از ۵۳۷ هزار دانش آموز دارد که در حدود چهار هزار مدرسه و ۲۱ هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد

در حالیکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) آغاز شده، قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی به جزء پایه‌های ورودی هفتم و دهم اعلام شده است.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

این در حالیست که دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

قیمت کتاب‌های درسی به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

بدین ترتیب قیمت کتاب‌های درسی در پایه تحصیلی اول ابتدایی ۷۱ هزار تومان است که این رقم برای ششمی‌ها ۱۰۲ هزار تومان تعیین شده است.

هچنین قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان، پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان و پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ۲۱۱ هزار تومان، دوازدهم ریاضی و فیزیک ۱۶۴ هزار تومان؛ علوم تجربی یازدهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۲۰۲ و ۱۵۴ هزار تومان است که این رقم برای پایه یازدهم و دوازدهم رشته علوم‌انسانی ۱۸۵ و ۱۶۷ هزار تومان و برای یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌های رشته علوم و معارف اسلامی نیز به ترتیب ۲۴۱ و ۲۱۸ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کتابهای پایه‌های هفتم و دهم متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان