Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته برنامه ریزی و درآمد شهرداری با حضور معاونین و مدیران حوزه درآمدی شهرداری در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این جلسه مهندس مهری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری در بخشی از سخنان خود گفت: در تلاشیم تا باتقویت حوزه اجرای ثبت و وصول مطالبات و درآمد شهرداری  و همچنین تقویت کمیسیونهای قانونی و درآمد زای شهرداری ، آموزش و نظارت بر نحوه اقدامات پرسنل حوزه های درآمدی شهرداری  و مشارکت جویی از  شهروندان گرامی ،در راستای خدمت رسانی بهینه به منطقه ،درآمد شهرداری را افزایش  دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان داشت :ساماندهی صنوف مزاحم نیز  از دغدغه های مدیریت محترم شهری ،در راستای تامین آسایش شهروندان و اثر بخشی در حفظ زیبایی سیمای شهری است و این در حالی است که علیرغم اینکه  چندین سال است که از فعالیتشان می گذرد ولیکن برخی، هیچ گونه عوارضی بابت فعالیت‌شان به شهرداری پرداخت نکرده اند .

 مهری در ادامه بیان داشت: یکی دیگر از آیتم های درآمد زا برای شهرداری، موضوع پیگیری و وصول عوارض نوسازی و پسماند شهر میباشد که باید پیگیری  ودر دستور کار قرار گیرد.

 وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : در راستای صرفه و صلاح شهرداری در تلاشیم با کاهش هزینه‌های اضافی در مجموعه شهرداری که خود یک نوع درآمد برای شهرداری  محسوب می شود گامهای موثری برداریم.

گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران به بیان نظرات و دیدگاههای خود در جهت ارتقای درآمد شهرداری پرداختند که مقرر شد در نشست آتی گزارشی از روند اقدامات تهیه و با نظارت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ،تقدیم مدیریت محترم شهری شود.

 

بیشتر بخوانید: گل های زمستانه مهمان بوستان های شهر کهریزک شد مدیریت هزینه ها اولویت کاری ما در یکسال گذشته بود/سال 98 برای ما سال کار و عمران خواهد بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد زیبایی شهرداری کاهش هزینه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آقای عتباتی در اولين جلسه مشترک شوراي قضايي استان ها با شوراي عالي قوه قضائيه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به رشد 6 درصدی صلح و سازش در سال 1402  نسبت به سال قبل از آن، بر تقویت و استفاده از ظرفیت های صلح و سازش تاکید و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این زمینه را خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: امر خدمت رسانی در دستگاه قضایی باید بی عیب و نقص  باشد و با مدیریت امور، مانع تحمیل هزینه اضافی به مردم و بیت المال شد و در این زمینه نیز اقدامات خوبی در استان صورت گرفته ولی جای کار زیاد است.

مقام ارشد قضایی استان به نظارت بر ارجاع ها توسط مسئولین ارجاع نیز تاکید و گفت: از معاونین قضایی و مسئولان ارجاع انتظار داریم با نظارت و برنامه ریزی، امر ارجاع را مدیریت کنند و با شناسایی همکاران پرتوان و کارشناسان حقوقی مسلط، ذیل معاونت ارجاع تعریف شوند تا پرونده ها قاعده مند تشکیل و به شعبه وارد شوند و حتماً مدیریت ها در این خصوص عمقی و تقویت شود.

استفاده از تاسیسات ارفاقی، نظارت بر محاکم حقوقی و رفع مشکلات مربوط به آنها و بازرسی سراسری از این محاکم برای تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق با ارائه راهکار، تشکیل جلسات مشورتی پرونده های مهم، تشکیل ماهانه شورای برنامه ریزی با محوریت سند تحول و برنامه عملیاتی و اجرایی 1403 استان، صرفه جویی در هزینه ها و بیت المال از دیگر تاکیدات عتباتی در این نشست بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد