Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانعلی با شاره به برنامه های هفته تربیت بدنی در استان سمنان گفت: محور برنامه‌های این هفته ورزش همگانی و ترویج نشاط اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«مجتبی جانعلی» در نشست با خبرنگاران ورزش و تربیت بدنی را به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت دانست وگفت: بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر اینکه ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده  است افزود: باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از300 برنامه فرهنگی ، ورزشی و عمرانی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری در استان سمنان اجرا می شوداظهارداشت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار پیش به سوی ایران فعال تا دوم آبان ماه اجرا خواهد شد.

 

جانعلی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: قطعا برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد و در همین راستا این اداره کل سعی کرده علاوه بر برنامه ریزی دراز مدت ، بیشتر برنامه های این هفته نیز حول همین محور باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گلباران گلزار شهدا وتجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمانهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدارجامعه ورزش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه سمنان ، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و افتتاحیه مسابقات ورزشی به صورت همزمان در سطح استان را از برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کردوگفت: نواخته شدن نمادین زنگ ورزش در یکی از مدارس با حضور مسئولان اداره کل ، دیدار با خانواده های سرآمدان جوان در حوزه ورزش ، دیدار با پیشکسوتان ورزشی ،نشست خبری با اصحاب رسانه ، پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات ، مسابقه استانی دارت کارکنان دستگاههای اجرایی و افتتاح سالن باستانی میامی ،برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی وافتتاح خانه های ورزش روستایی  از دیگر برنامه های این هفته است.

 

وی یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی عنوان واظهارامیدواری کرد: در طی زمان برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی بتوانیم به این اهداف مهم دست پیدا کنیم.

 

جانعلی با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در هفته دولت در استان سمنان اظهارداشت: در همین نمایشگاه نیز استان سمنان به عنوان پایلوت در طرح‌های ورزش همگانی انتخاب شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان استعداد یابی را اولویت کار اداره ورزش و جوانان برشمردوافزود: ۱۱۰ خانه ورزش روستایی در استان سمنان وجود دارد که ۳۰ خانه ورزش دیگر نیز در این هفته در نقاط روستایی افتتاح می‌شود که همه این‌ها زمینه‌ای برای استعدادیابی از جوانان حتی در نقاط محروم و روستایی است.

 

وی از تلاش برای کمک به شکل‌گیری ورزش پایه و کشف استعدادها در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند رشته که استان سمنان در آن پتانسیل خوبی دارد برنامه‌هایی برای شناسایی و کشف استعدادها آغاز شده است ضمن اینکه امسال اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص یافته است.

 

جانعلی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش خبر داد و اضافه کرد: آمادگی داریم هم در بحث حمایت مالی و فنی و هم در برپایی اردوها و ایجاد زیرساخت‌ها به این بخش مهم کمک بیشتری کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص دستگیری دو نفر از کارکنان این اداره کل و سرنوشت پرونده اختلاس سال گذشته و همچنین نقش احتمالی مدیرکل و معاون پیشین این اداره کل گفت: این پرونده هنوز مراحل قضایی خود را طی نکرده و پرونده در جریان است.

 

وی ادامه داد: هنوز این پرونده به نتیچه قطعی نرسیده که بتوانیم نتایجش را اعلام کنیم بدیهی است در صورتی که پرونده به نتیجه برسد نتایج آن از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

 

جانعلی جذب حامی مالی برای رشته‌های ورزشی همچون فوتبال را از دیگر اقدام‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برشمرد و گفت: متاسفانه در استان حامی مالی برای این رشته ورزشی پیدا نشده و به دنبال محقق شدن این مساله از تهران هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره مشکلات هیات فوتبال استان سمنان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری رئیس هیات این رشته ورزشی است.

 

وی با تاکید بر لزوم هزینه و برنامه‌ریزی منسجم به منظور پیشرفت و توسعه رشته‌های ورزشی، بیان کرد: برای تقویت بعد فنی رشته‌های ورزشی همچون مساله استفاده از مربیان و کادر فنی متخصص، این اداره کل با هیات‌های ورزشی همکاری لازم را دارد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه برنامه های هفته تربیت بدنی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، روز سوم دور رفت مرحله اول گروهی مسابقات بسکتبال لیگ امید مردان کشور در گروه A برگزار شد و تیم البرز قیروکارزین برابر میزبان خود تیم پاس بندر لنگه با نتیجه ۷۵ بر ۴۰ نتیجه را واگذار کرد.
این مسابقات در ۷ گروه برگزار می‌شود.
****
مسابقات فوتسال جام رمضان در جهرم با قهرمانی تیم جاماسب حکیم خفر به پایان رسید
در این مسابقات ۱۸ تیم از شهرستان‌های جهرم و خفر با هم رقابت کردند
****************
دوره آموزشی ویژه معلمان جدید تربیت بدنی با حضور ۵۵ معلم در فارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آموزش ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی و درس تربیت بدنی آشنا شدند.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.
*****
تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران که فاطمه نوری از شهرستان کازرون را به همراه دارد در اولین دیدار خود در رقابت‌های کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان، ۴-۲ مقابل ازبکستان به پیروزی رسید.
فاطمه نوری تنها بازیکن فارس است که در این رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است