Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@12:39:27 GMT

آزادی گروگان 17 ساله از چنگال ربایندگان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۸۷۴

آزادی گروگان 17 ساله از چنگال ربایندگان

گروگان ۱۷ ساله از چنگال آدم‌ربایان در زاهدان رهایی یافت.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در این‌باره اظهار داشت: صبح روز هفتم مهرماه یک فقره آدم‌ربایی در محدوده خیابان شهید چمران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم نوجوان ۱۷ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

 وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از ۲۰ روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم‌ربایان شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان سعدی با یک دستگاه پراید دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری یکی از آدم‌ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه چشمه زیارت رها کرده و متواری شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آنها در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری سه شرور

فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: نوزدهم تیرماه سالجاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح فردی جوان در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص شد که سه مرد جوان و دارای سابقه شرارت در پی نزاع دسته جمعی مردی جوان را با شلیک گلوله سلاح گرم مجروح کرده و از محل متواری شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از یکسری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام مخفیگاه این سه جوان شرور را که دائم محل اختفایشان را تغییر می‌دادند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنان را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی در یکی محلات حاشیه شهر زاهدان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف چهار قبضه قمه بزرگ، یک قبضه قمه کوچک و یک عدد فشنگ شکاری از مخفیگاه متهمان گفت: تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری های متعدد منجر به جرح با شهروندان از جمله شرارت‌های این متهمان است که در دستگاه‌های قضایی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی این افراد شرور به دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد