Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@22:12:46 GMT

سلطان سفر نسل جدید سایت‌های گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۹۰۸

وقتی به سفر می‌رویم، بهترین مسیر و بهترین زمان حرکت را می‌آموزیم. اطلاعات کاربردی و تجربه هایی که برای سفرهای بعدی خودمان یا اطرافیانمان مفید خواهد بود. اینکه چه وسیله‌ای و چه مسیری را انتخاب کنیم یا بهترین جای ممکن برای اقامت کجاست؟ کدام هتل میزبان بهتر و بصرفه‌تری خواهد بود؟ اما حقیقت اینست که ما تجربه‌های محدودی داریم و همیشه سفرهایی هستند که برای اولین بار می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفرها نیاز به یک راهنما داریم تا مانند یک دوست تجربه اش را به ما منتقل کند. سلطان سفر می‌تواند همان دوست خوب باشد، دوستی که ما را برای انتخاب محل اقامت و پیدا کردن جاذبه‌های دیدنی راهنمایی می‌کند.

از همین حالا برای سفر بعدی‌تان برنامه ریزی کنید

تصور کنید می‌خواهید تعطیلات خود را در یکی از شهرهای شمال مثل رامسر سپری کنید برای اجاره روزانه خانه و یا اجاره ویلا رامسر ، وبسایت سلطان سفر بهترین گزینه ها را به شما نشان می‌دهد، همچنین اگر جزیره کیش را برای سفر بعدی خود در نظر گرفته‌اید در سلطان سفر می‌توانید با مقایسه قیمت هتل های کیش در سایت های مختلف، کمترین قیمت را انتخاب کنید. اما تفاوت سلطان سفر با سایر سایت های رزرو هتل و اقامتگاه چیست؟ در این وبسایت می‌توانید قیمت همه هتل‌ها یا ویلاهای ایران که در سایت‌های رزرواسیون ارائه شده‌اند، مقایسه کنید و تجربه مهمانانی که در هتل مورد نظرتان اقامت کرده اند را یکجا بخوانید، موقیعت مکانی و عکس های هتل را ببینید و در نهایت کمترین قیمت را برای رزرو انتخاب کنید. سلطان سفر در بخش اقامتگاه ها که شامل سوئیت، ویلا و اقامتگاه های بومگردی می‌شود نیز با تجمیع اقامتگاه‌های موجود در چندین سایت رزرو به شما امکان می‌دهد سوئیت یا ویلایی مطابق سلیقه‌تان را به راحتی پیدا کنید.

قبل از سفر همه چیز را بدانید از آب و هوای رشت تا جاهای دیدنی مشهد

سلطان سفر یک متاسرچ حرفه‌ای است که همراه همیشگی عاشقان سفر خواهد بود. چرا که با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف گردشگری از رزرو هتل های کیش گرفته تا اجاره ویلا رامسر و البته خرید تورهای مسافرتی که توسط آژانس های معتبر ارائه می‌شوند به شما برای یافتن بهترین و بهینه‌ترین انتخاب‌ها کمک می‌کند. از سوی دیگر کسانی که سفر به جاهای دیدنی را در لیست اولویت‌های خود دارند، از جاهای دیدنی مشهد گرفته تا اهواز، می‌توانند در بخش جاذبه‌های سلطان سفر اطلاعات تکمیلی در مورد جاذبه های گردشگری کسب کنند و یا با انتشار عکس و توضیحات خود در مورد جاذبه‌های گردشگری به تکمیل این اطلاعات کاربردی کمک کنند.

کد خبر 459610

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!

در این مطلب به معرفی بهترین دوربین کانن می‌پردازیم و از بهترین دوربین کانن برای عکاسی تا بهترین دوربین کنون برای فیلمبرداری را مورد بررسی قرار داده‌ایم. هر یک از این دوربین‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که می‌توانند نیازهای خاص عکاسان را برآورده سازند. ما عملکرد، کیفیت تصویر، ویژگی‌های خاص و نقاط قوت و ضعف هر دوربین عکاسی را بررسی می‌کنیم تا به شما در انتخاب بهترین مدل های دوربین کانن کمک کنیم. با دیدنگار همراه باشید.

بهترین دوربین کانن برای عکاسی: Canon EOS R5

سنسور CMOS تمام فریم با رزولوشن 45 مگاپیکسل

پردازشگر DIGIC X با قابلیت عکاسی پیاپی 20 فریم بر ثانیه

سیستم فوکوس خودکار 5940 نقطه‌ای با پوشش 100%

فیلم‌برداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه

استانداردهای فیلم‌برداری bit 4:2:2-10 با C-Log و HDR PQ

صفحه‌نمایش لمسی 3.2 اینچی با رزولوشن 2.1 میلیون پیکسل

دوربین کانن EOS R5 به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای عکاسی شناخته می‌شود. چرا که ترکیب بی‌نظیری از امکانات پیشرفته را در یک بدنه کاملا قابل حمل ارائه می‌دهد. سنسور فول فریم 45 مگاپیکسلی آن کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و همراه با محدوده داینامیکی گسترده 14 ستاپ، امکان ویرایش عمیق بعد از فیلمبرداری را فراهم می‌کند.

سیستم فوکوس خودکار CMOS AF Dual Pixel با 1053 نقطه فوکوس، ردیابی سوژه حتی در حرکات پیچیده را به ‌خوبی انجام می‌دهد. علاوه بر این، قابلیت‌های فیلمبرداری، لرزشگیر 5 محوره در بدنه، صفحه لمسی جانبی و بدنه ضد آب، دوربین کانن EOS R5 را به بهترین دوربین کانن برای عکاسی تبدیل کرده است.

بهترین دوربین کانن برای فیلمبرداری: Canon EOS R5 C

سنسور CMOS فول فریم 45 مگاپیکسلی

پردازنده تصویر DIGIC X

ضبط ویدئو K 8 با نرخ 60 فریم در ثانیه با کدک سینماتیک XF-AVC

ضبط ویدئو K 4 با نرخ 120 فریم در ثانیه در 4:2:2 bit-10

فوکوس خودکار AF Dual Pixel CMOS با 1053 نقطه فوکوس

داینامیک رنج Canon Log 3: 1600% با 14 استاپ در ایزو 800

لرزشگیر تصویر 5 محوره در بدنه

صفحه‌ نمایش لمسی جانبی 3.2 اینچ با 2.1 میلیون پیکسل

در طراحی دوربین کانن EOS R5 C کاملا بر امکانات ویدئویی پیشرفته متمرکز شده است و این دوربین عکاسی به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای فیلمبرداری شناخته می‌شود. دوربین کانن EOS R5 C قادر است با کیفیت K RAW8 با نرخ 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند که برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ایده‌آل است. کدک سینماتیک XF-AVC، رنگ‌ها و جزئیات تصویر را به شکل بسیار واقع‌گرایانه‌ای ضبط می‌کند. ضبط K 120fps4 و 4:2:2 bit-10، شما را قادر می‌سازد تا اسلوموشن‌های هیجان‌انگیزی را که چشم هر بیننده‌ای را به خود معطوف کند ایجاد ‌کنید.

ورودی‌ها و خروجی‌های تصویر و صدای حرفه‌ای چندگانه آن، گزینه‌های مختلفی برای تولید محتوا را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سنسور CMOS فول فریم 45 مگاپیکسلی برای ثبت لحظه‌های مهم بسیار مناسب است. ترکیب همه این ویژگی‌ها، دوربین کانن EOS R5 C را به بهترین دوربین کانن برای فیلمبرداری تبدیل کرده است.

بهترین دوربین کانن کامپکت: Canon PowerShot G1 X Mark III

سنسور APS-C CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل

پردازشگر DIGIC 7

لنز با قابلیت زوم 3برابر با فاصله کانونی 24-72 میلیمتر و دیافراگم f/2.8-5.6

سیستم تثبیت تصویر داینامیک Dual Sensing IS

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF با 49 نقطه فوکوس

حساسیت (ISO) از 100 تا 25600 (قابلیت ارتقا به 51200)

فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه

صفحه ‌نمایش لمسی 3 اینچی با رزولوشن 1.04 میلیون پیکسل

دوربین کانن G1 X Mark III با ترکیبی از ابعاد کوچک، کیفیت تصویر بالا و قابلیت‌های حرفه‌ای، به ‌عنوان بهترین دوربین کانن کامپکت شناخته می‌شود. این دوربین با وجود اندازه کوچک و سبک، دارای یک سنسور APS-C با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل است که تصاویری با وضوح و جزئیات بالا را تضمین می‌کند. لنز با قابلیت زوم 3برابری و دیافراگم f/2.8-5.6، امکان عکاسی از مناظر گسترده تا پرتره‌های با فوکوس عمیق را فراهم می‌کند. همچنین سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF و سیستم 4 استاپه ضدلرزش، تضمین می‌کند که تصاویر شما حتی در شرایط نوری دشوار، همیشه واضح و شارپ باشند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این دوربین می‌توان به قابلیت فیلمبرداری 4K، صفحه‌ نمایش لمسی و دوشاتر مکانیکی و الکترونیکی اشاره کرد که باعث می‌شود دوربین G1 X Mark III به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای مصارف خانگی معرفی شود.

بهترین دوربین کانن برای مبتدی ها: Canon EOS R10

سنسور APS-C CMOS با 24.2 مگاپیکسل

پردازنده تصویر DIGIC X

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF با 3975 نقطه فوکوس

ضبط ویدئو 4K بدون کراپ با 60 فریم بر ثانیه

ویوفایندر OLED با رزولوشن 1024*768

صفحه ‌نمایش لمسی 3 اینچ با 1.04 میلیون پیکسل

دو درگاه برای کارت‌های حافظه و پشتیبانی از UHS-II

بدنه از جنس پلی‌کربنات ضد آب

دوربین کانن EOS R10 به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای مبتدی ها شناخته می‌شود؛ زیرا ترکیبی از قابلیت‌های پیشرفته و طراحی ساده را ارائه می‌دهد. با سنسورAPS-C 24.2 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند DIGIC X، این دوربین کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در یک بدنه کوچک و سبک فراهم می‌کند. سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF با 3975 نقطه فوکوس، به طور دقیق سوژه را ردیابی کرده و کار را برای مبتدیان آسان می‌کند.

قابلیت‌های ویدئویی مانند فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه و 4K کراپ شده با نرخ 60 فریم در ثانیه، دوربین کانن را برای فیلمبرداری نیز مناسب می‌سازد. صفحه ‌نمایش لمسی، ویوفایندر OLED، بدنه ضد آب، سازگاری با لنزهای EF و RF و اتصالات بی‌سیم، دوربین کانن EOS R10 را به دوربینی همه‌کاره تبدیل می‌کند. همه این ویژگی‌های پیشرفته در کنار قیمت مناسب، این دوربین را به یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی که می‌خواهند عکاسی حرفه‌ای را آغاز کنند، تبدیل می‌کند و به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای مبتدی ها شناخته می‌شود.

بهترین دوربین کانن برای عکاسی پرتره: Canon 5D Mark IV

سنسور CMOS تمام فریم با رزولوشن 30.4 مگاپیکسل

پردازشگر تصویر +DIGIC 6

سیستم فوکوس اتوماتیک Dual Pixel CMOS AF با 61 نقطه فوکوس خودکار

حساسیت (ISO) 100 تا 32000 (قابلیت ارتقا به 50 تا 102400)

قابلیت عکاسی پی‌درپی با سرعت 7 فریم بر ثانیه

فیلم‌برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه و Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه

برخورداری از محدوده‌ سرعت شاتر 30 تا 8000/1 ثانیه

صفحه ‌نمایش لمسی 3.2 اینچی با رزولوشن 1.62 میلیون پیکسل

دوربین کانن 5D Mark IV با سنسور CMOS تمام فریم با رزولوشن 30.4 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر +DIGIC 6، امکان ایجاد عکس‌های پرتره با جزئیات بسیار دقیق و رنگ‌های زنده را فراهم می‌کند و به‌ عنوان بهترین دوربین کانن برای عکاسی پرتره شناخته می‌شود. با سیستم فوکوس اتوماتیک Dual Pixel CMOS AF با 61 نقطه فوکوس خودکار، این دوربین قابلیت فوکوس دقیق و سریع بر روی افراد را در شرایط مختلف نوری و محیطی فراهم می‌کند.

علاوه بر این، دارای دامنه حساسیت ISO بالا و پشتیبانی از قابلیت فوکوس دستی است که باعث می‌شود عکس‌های پرتره حرفه‌ای و با کیفیتی را در شرایط نوری مختلف به دست آورید. با این ترکیب از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، دوربین کانن 5D Mark IV برای عکاسان حرفه‌ای که به دنبال عکاسی پرتره با کیفیت و بدون تعویض دوربین هستند، بهترین گزینه ممکن است.

بهترین دوربین کانن سال 2024: Canon EOS R6 Mark II

سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسل CMOS

پردازنده تصویر DIGIC X

عکاسی پی‌درپی با سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی

فیلمبرداری K UHD 60p4

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II با 1053 نقطه فوکوس

تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره درون بدنه (IBIS) تا 7 مرحله

منظره‌یاب الکترونیکی 0.5 اینچی با 3.69 میلیون پیکسل

صفحه لمسی زاویه‌دار 3 اینچی با 1.62 میلیون پیکسل

دو شکاف کارت حافظه UHS-II

درگاه USB-C 3.2 Gen 2، HDMI، میکروفون، هدفون

وای ‌فای 5/2.4 گیگاهرتز و بلوتوث برای انتقال بی سیم

دوربین کانن EOS R6 Mark II به‌ عنوان بهترین دوربین کانن سال 2024 معرفی شده است، زیرا با داشتن بدنه بدون آینه و سنسور فول فریم 24.2 مگاپیکسلی به همراه پردازشگر قدرتمند DIGIC X، یک دوربین همه کاره برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای محسوب می‌شود.

این دوربین با قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه، فوکوس خودکار پیشرفته 1053 نقطه ای، تثبیت تصویر 5 محوره و بدنه کاملا ضد آب و گرد و غبار، پاسخگوی نیازهای حرفه ای ترین کاربران در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است. علاوه بر این، طراحی ارگونومیک و گزینه های متنوع اتصال آن، کار با این دوربین را برای خلق آثار هنری بسیار راحت و لذت بخش کرده است و به ‌عنوان بهترین دوربین کانن بدون آینه شناخته می‌شود.

خرید دوربین عکاسی کانن

دوربین‌های کانن برای انواع کاربری با رنج قیمتی متفاوت در بازار موجود است. اما تجربه یک خرید مطمئن با ضمانت اصالت کالا و مناسب‌ترین قیمت تنها از فروشگاه‌های معتبر ممکن است. فروشگاه دیدنگار با سال‌ها تجربه و مشاورین متخصص در هر زمان آماده خدمت‌رسانی به شماست.

 

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور