Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@11:19:10 GMT

بهبود کیفیت هوای تهران طی امشب

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۹۹۱

بهبود کیفیت هوای تهران طی امشب

شرکت کنترل کیفیت هوا از بهبود هوای پایتخت در ساعات پایانی امروز خبرداد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که در نخستین ساعات امروز (۲۹ مهرماه) با حاکمیت جو آرام و ازدیاد تردد خودروها غلظت ذرات معلق افزایش می‌یابد و شاهد برقراری شرایط نامطلوب در اکثر مناطق شهر تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی و کاهش ابرناکی شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود. در برخی ساعات بعدازظهر با رشد ابر و گاه بارش پراکنده در برخی مناطق شهر تهران روبه‌رو خواهیم شد. در ساعات پایانی امروز (۲۹ مهرماه) با وجود ازدیاد تردد خودروها، افزایش سرعت باد سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها و بهبود نسبی کیفیت هوای پایتخت نسبت به روز گذشته خواهد شد.

با برقراری شرایط جوی آرام در صبح فردا (۳۰ مهرماه) و همزمان با آغاز تردد خودروها پیش‌بینی می‌شود که بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و کیفیت هوا در اکثر مناطق در شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. تداوم این شرایط جوی و کاهش سرعت باد در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند اگرچه در برخی ساعات شبانگاهی بر سرعت باد افزوده می‌شود و احتمال گسیل گرد و خاک در برخی مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

در اواخر وقت فردا (۳۰ مهرماه) بارش باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوای پایتخت خواهد شد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوا میانگین کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۱۰۴ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق