Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی دستور ریاست قوه قضائیه ، دادگستری بشاگرد در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز، افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: در پی دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر تسریع در روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز آن،دادگستری این شهرستان در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز ، افتتاح و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تکمیل مراحل راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد، رئیس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و همراه با سایر همکاران خود به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور بشاگرد مشغول شده است.

صالحی خاطرنشان کرد : پیش از این مردم بشاگرد باید برای دسترسی به نزدیکترین مراجع قضایی فاصله 137 کیلومتری تا جاسک و 272 کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها طی می کردند که این مشکل با تدبیر رئیس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد و مردم بشاگرد از نعمت عدالت آسان برخوردار شدند .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسات مستمر، کمیته‌های پیگیری ایجاد و با عنایت خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد.

گفتنی است ، آیت‌الله رئیسی در جریان سفر اخیر به استان هرمزگان با اعلام اینکه عدم استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد موجب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرستان شده است بر لزوم تسریع در حل این مشکل با هدف تسهیل دسترسی مردم بشاگرد به مراجع قضایی تأکید کرد که این وعده رئیس قوه قضائیه صبح امروز و با افتتاح ساختمان دادگستری این شهرستان محقق شد و از این پس مردم شریف بشاگرد می توانند بدون نیاز به رفت و آمد به شهرستان های همجوار از تمامی تسهیلات و خدمات قضایی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: بیشترین خسارت به تاسیسات برق شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، بشاگرد و جزیره قشم وارد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

محمد کریمی افزود: با استقرار ۸۹ گروه عملیاتی در استان، هرس۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه، اصلاح ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه و رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور، برق مشترکان در سراسر استان به حالت پایدار بازگشت.

وی افزود: در این بارندگی در مجموع ۶۲۸ پایه فشار متوسط و ضعیف، ۴۷ دستگاه ترانسفورماتور در ظرفیت‌های مختلف و ۳۶ کیلومتر شبکه در مجموع به ارزش۸۵۰ میلیارد ریال خسارت دید که بخش عمده آنها تاکنون اصلاح و مشترکان برقدار شدند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه